Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@07:53:45 GMT

امتحانات حضوری باعث نگرانی والدین شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۱۲۰

امتحانات حضوری باعث نگرانی والدین شده است

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرایط کرونا در بسیاری از شهرها بحرانی است بنابراین از آموزش و پرورش می‌خواهم که تا حد امکان از برگزاری حضوری امتحانات خودداری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز (یکشنبه) در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برگزاری امتحانات برخی از پایه‌ها به صورت حضوری، این روزها باعث نگرانی والدین دانش آموزان شده است، اظهار کرد: برگزاری امتحانات برخی از پایه‌ها به صورت حضوری اعلام شده و از آنجا که شرایط کرونا در بسیاری از شهرها بحرانی است، از آموزش و پرورش می‌خواهم که تا حد امکان از برگزاری حضوری امتحانات خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت ضرورت این امر لازم است نظارت بسیار دقیقی توسط والدین و مسئولان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود تا هرگونه احتمال ابتلای به کرونا در میان معلمان و دانش‌آموزان به حداقل برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز جهانی کارگر و بیان اینکه حقوق کارگران از مواردی است که در احادیث نبوی به آن تاکید شده است، تصریح کرد: واکسیناسیون پاکبانان شهرداری از اقدامات خوبی بود که در این ایام انجام شد؛ بدین سبب از مدیریت شهری اصفهان برای واکسیناسیون این افراد و رانندگان که قبل از سایرین در معرض بیماری کرونا هستند تشکر می‌کنم.

وی نامگذاری یک روز به نام خلیج فارس را شاهدی بر اهمیت میهن دانست و خاطرنشان کرد: پاسداشت نام خلیج فارس بیانگر آن است که حتی نباید در کلام هم خدشه‌ای به هویت جغرافیایی آن وارد شود.

روشن با اشاره به روز شوراها، افزود: شورا نهادی است برخواسته از مردم و اعضای آن نمایندگان مردمی با آرا و نظرات و عقاید مختلف هستند و نظام مردم سالاری ایجاب می‌کند که به همه عقاید و آرا احترام گذاشته شده و هیچ طیف فکری را از حق انتخاب محروم نکنند.

کد خبر 490788

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فريده روشن شورای شهر اصفهان امتحانات نهایی امتحانات حضوری آموزش و پرورش روز کارگر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی از امروز (پنجشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین نمایشگاهی که در سال ١٤٠٣ برگزار خواهد شد، نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی، سوغات با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور است.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از ششم تا دهم اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١٥ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار خواهد شد.

طحانیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدید کنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدید کنندگان تمهیداتی انجام شده است.

کد خبر 747705

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا