Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@06:05:45 GMT

اقدام زیبای محمد عباس زاده برای یک پیشکسوت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۵۵۶

اقدام زیبای محمد عباس زاده برای یک پیشکسوت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد عباس زاده در ابتدای فصل بیستم مسابقات لیگ برتر علی رغم اینکه یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ نساجی مازندران به شمار می رود، از این تیم جدا شد و در تراکتور کارش را آغاز کرد.

این مهاجم که سابقه زیادی در نساجی مازندران دارد و گل هایش نقش مهمی در لیگ برتری شدن تیمش پس از ۲۴ سال داشت، این روزها در ترکیب تراکتور می درخشد و علاوه بر لیگ، در لیگ قهرمانان آسیا هم با ۴ بار گلزنی بهترین گلزن تاریخ قرمزهای آذربایجانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عباس زاده که در جریان پیروزی برابر شارجه نیز یاد و خاطره نادر دست نشان اسطوره فوتبال مازندران را با نشان دادن عدد ۷ زنده نگه داشته بود، در بازگشت به ایران بلافاصله به استان مازندران و قائمشهر سفر کرد تا بر سر مزار این اسطوره فراموش نشدنی فوتبال مازندران حاضر شود و بار دیگر به او ادای دین کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نادر دست نشان تیم فوتبال نساجی مازندران محمد عباس زاده نادر دست نشان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود

 بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • آمار خسارت آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه