Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@20:13:36 GMT

واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش امداد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۶۵۳

رئیس کمیته امداد از کمک بنیاد مستضعفان و واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش امداد خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید مرتضی بختیاری در نشست خبری گفت: مراسم و برنامه‌های هفته اکرام از ۱۵ ماه رمضان تا ۲۱ ماه رمضان براساس فراخوان‌های هرساله مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: گروه‌های مردمی، خیریه ها، نهاد‌های حمایتی، ۵۳ هزار پایگاه بسیج، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و... پای کار هستند و امسال بنیاد مستضعفان ۷۳ میلیارد تومان به حساب کمیته امداد واریز کرد.  بختیاری گفت: روز گذشته این این مبلغ برای هر یتیم تحت حمایت کمیته امداد ۵۰۰ هزار تومان واریز شد و ۱۴۶ هزار یتیم شب گذشته ۵۰۰ هزار تومان را دریافت کردند.  وی اظهار کرد: با اجرای پویش ایران مهربان قرار شد تا پایان ماه رمضان هیچ یتیمی بدون حامی نباشد و تاکنون ۲۰۰ هزار حامی به تعداد حامیان کمیته امداد اضافه شدند.  رئیس کمیته امداد گفت: با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مشاغل کار‌های بزرگی در کشور رای حمایت از محرومان انجام و آشپزخانه ها، تکایا و... ایجاد شد.  بنابراین گزارش مردم نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ اقدام کنند.  پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کمیته امداد ، بنیاد مستضعفان ، ماه مبارک رمضان ، هفته ایتام ، یتیم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کمیته امداد بنیاد مستضعفان ماه مبارک رمضان هفته ایتام یتیم بنیاد مستضعفان ۵۰۰ هزار تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد