Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات و اضافه شدن شغل محل‌های جدید به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ ویژه فرزندان شهید و فرزندان جانبازان، اطلاعیه داد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است:پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۱۹ فروردین و اطلاعیه‌های اصلاحی بعدیبا توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محل‌های جدید به دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز (۱۲ اردیبهشت) برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز جمعه مورخ ۱۷ این ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمناً با توجه به شغل محل‌های جدید اعلام شده مقرر گردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

با توجه به عادی نشدن شرایط انتشار بیماری کرونا، تعیین زمان برگزاری این آزمون منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود. لذا به محض مشخص شدن تاریخ برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان متعاقباً به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه راهنمای شغل محل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش با حضور ۸۶۳ هزار نفر در استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ رئیس جهاد دانشگاهی، صبح امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه) آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته های شغلی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره ، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره ، با حضور ۸۶۳هزار نفر داوطلب در ۶ شهرستان بندرعباس ،میناب ، قشم ،رودان ،حاجی آباد،بشاگرد در هرمزگان برگزار شد.

زاهری، رئیس جهاد دانشگاهی به همراه قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش، دولتی از سازمان مدیریت و برنامه بودجه و دکتر عرب، نماینده سازمان استخدامی کشور از روند حوزه های امتحانی بازدید کردند.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی در برگزاری آزمون اظهار کرد: ایجاد ظرفیت های جذب نیروی انسانی موجب توسعه استان خواهدشد و جهت برگزاری آزمون های بصورت کاملأ هماهنگ با کلیه پروتکل‌ها و دستورالعمل های آزمونهای استخدامی کشور برای دستگاه های اجرایی، صنایع ، سازمانها و شرکت ها اعلام آمادگی نمود.

رئیس جهاد دانشگاهی افزود: نتایج این آزمون از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اطلاع رسانی می‌شود. 

در پایان از تلاش های استاندار استان هرمزگان جهت جذب نیروهای بومی و ماندگار قدردانی نمود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور