Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@23:31:50 GMT

محبوس شدن دو کارگر در معدن زغال سنگ

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۸۵۲

محبوس شدن دو کارگر در معدن زغال سنگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان داوودیان، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان در این باره گفت: تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شده اند و هم‌اکنون تیم‌های تخصصی معدن در حال برداشت آوار هستند.

شامگاه گذشته بود که خبر ریزش بخشی از تونل و کارگاه معدن طزره در شمال دامغان مخابره شد حادثه‌ای که به نظر می‌رسد ساعت ۱۸ شنبه رخ داده و تا کنون که بیش از ۱۵ ساعت می‌گذرد، هنوز عملیات امداد و نجات دو کارگر محبوس شده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین اظهار نظر، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان درباره شرایط امداد و نجات این کارگران، گفت: هویت دو کارگر محبوس شده در حادثه ریزش مشخص و برای رسیدن به محلی که این کارگران دچار حادثه شده‌اند، تلاش‌های گسترده صورت گرفته است.

علی اکبر مهرابی با بیان اینکه برای اکسیژن رسانی به این افراد تونلی از شب گذشته حفر شده است، بیان کرد: کارگاه استخراج این تونل ۷۰ متر طول دارد و این دو کارگر در عمق ۳۵ متری زیر آوار هستند.

وی با بیان اینکه هنوز از وضعیت این دو کارگر اطلاع دقیقی نداریم، گفت: تلاش برای نجات آنها همچنان ادامه دارد، از سوی دیگر کارشناسان در حال تحقیق درباره علت حادثه هستند که این موضوع نیز به محض اثبات اطلاع رسانی خواهد شد.

منصور شریف مدیرعامل البرز شرقی هویت این دو کارگر را میلاد روشنایی و سید اصغر افضلی دانست.

وی از مردم خواسته تا در این لیالی و روزهای پر قدر و ارزشمند برای سلامتی این دو جوان دعا کنند.

تلاش برای امداد رسانی به این دو نفر ادامه دارد.

46

کد خبر 1510767

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان دو کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی در کشور اعلام کرد که طی هفت روز اخیر به بیش از ۵۳۰۰ نفر در ۱۷ استان کشور امدادرسانی شده است.

بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات اقدامات انجام شده از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان کشور گفت: پس از هشدار هفته گذشته سازمان هواشناسی، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادگران خود و تجهیزات امدادی را در  استان‌هایی که از سوی هواشناسی با بارش شدید باران پیش‌بینی شده بودند، به حالت آماده‌باش درآورد. پس از آن با شروع بارش‌ها از تاریخ  ۱۲ اردیبهشت ماه تا صبح امروز شاهد وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۷ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد بودیم.

وی با بیان اینکه در این ۱۷ استان، مجموعا ۱۳۸ مورد عملیات امداد و نجات از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شده است، گفت: در مجموع این ماموریت‌ها به پنج هزار  و ۳۶۹ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، همچنین ۲۲۵نفر به مناطق امن انتقال داده شده و از ۲۰۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. ۲۰۶ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی درباره اقلام توزیع شده در میان حادثه دیدگان نیز گفت:‌ چهارهزار و ۷۰۷ قوطی کنسروجات، دو هزار و ۸۳۲ کیلوگرم  برنج، دوهزار و ۵۷۶کیلوگرم نایلون، ۶۰۴ کیلوگرم حبوبات، هزار و ۴۸۴ تخته پتو، ۷۲۰تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۶۹بسته غذایی، ۲۰۰ قرص نان، ۳۲۴ست شستشو، ۸۹ ست بهداشتی و ۴۶دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۴۲تیم عملیاتی متشکل ۸۸۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این ماموریت‌ها حضور داشته به متأثرین از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • شهروند فداکار جان ۲ نفر را از دل آتش نجات داد
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟