Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی،‌ جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری این دانشگاه را اعلام کرد.

احمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد امسال نیز مانند سنوات گذشته در دو بخش برگزار خواهد شد. یک بخش شفاهی و بخش دیگر کتبی خواهد بود. 

وی با بیان اینکه امسال امتحان شفاهی این آزمون به صورت برخط (مجازی) برگزار می‌شود، ادامه داد: این امتحان در زمانی‌که از پیش به واحدها اعلام شده است، در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه آزاد در رابطه با امتحان کتبی این آزمون افزود: زمان برگزاری امتحان کتبی نیز بر اساس وضعیت شهرها در زمینه شیوع کرونا، یک هفته زودتر از زمان برگزاری،اعلام خواهد شد. بدین ترتیب، زمان برگزاری امتحان کتبی به استعلام از ستاد مقابله با کرونا بستگی خواهد داشت. 

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد برای برگزاری امتحان در هر زمان و هر شیوه‌ای آماده است.

به گزارش ایسنا،‌ شرکت آن دسته از دانشجویان که به دلیل تاخیر در برگزاری آزمون زبان موفق به اخذ گواهی قابل قبول نشده‌ اند، در آزمون جامع نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بلامانع است.

لینک کوتاه: asriran.com/003HUj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد آزمون جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳