Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در لیسبون (پرتغال) و در وزن کمتر از ۸۴ کیلو گرم آقایان، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رسید.

به گزارش برنا، ذبیح الله پورشیب در دور نخست استراحت داشت. او در دور دوم در دیداری یک طرفه ده بر صفر مقابل ولید ایورگا از رومانی برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان ایران در دور سوم به نتیجه یک بر یک مقابل آندره تروشانکو رسید و در هانتی به برتری رسید تا گامی بلند به سوی طلا بردارد. 

پورشیب در دور چهارم مقابل والری چوبتار از اوکراین در سنشو(۳-۳) برنده شد. او در دیدار پای فینال پنج بر صفر از سد فاروق عبدالسلام گذشت تا چشم به مدال طلای این رقابت ها داشته باشد.

ذبیح الله پورشیب در دیدار نهایی ریتارو آراگا از ژاپن را پیش رو دارد. این دیدار فردا برگزار خواهد شد.

گفتنی است در صورت پیروزی  پورشیب در مسابقات وان لیسبون و واقای فروغی وخانم صادقیان  در رشته تیراندازی  که حضورشان قطعی گردیده سهیمه استان ایلام درالمپیک توکیو 3 نفر می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرتغال کاراته پورشیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه

ایسنا/ایلام معاون زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان ایلام در خصوص خبر حمله خرس به مرد دره‌شهری گفت: این حمله در منطقه «خرس‌آو» کبیرکوه که زیستگاه خرس قهوه‌ای است رخ داده است.

علیرضا محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این زیستگاه خرس قهوه‌ای در ارتفاعات کبیرکوه در بخش شرقی کبیرکوه واقع است و منطقه‌ای صعب‌العبور است، فرد مصدوم شده از دامداران بومی منطقه است که دام‌های خود را وارد قلمرو زیستی خرس کرده است.

وی افزود: وقتی خرس برای فرزندانش احساس خطر کند، ممکن است به واردشدگان به زیستگاهش حمله کند.

محمدی با بیان اینکه جمعیت خرس در این منطقه معدود است، خاطرنشان کرد: ممکن است خرس برای تأمین غذا دست به حمله زده باشد، آنچه مسلم است ورود دامدار به قلمرو خرس است که با این ورود ۶ رأس دام دامدار نیز تلف و خود دامدار نیز مصدوم شده است.

معاون اداره‌کل محیط زیست استان ایلام تأکید کرد: خرس به هیچ وجه وارد قلمرو و زندگی مردم منطقه نشده است و در جای مرتفعی در کوه است که زیستگاه خود اوست.

اورژانس پیش‌بیمارستانی اعلام کرده خرس به یک مرد ۵۱ ساله دره‌شهری حمله کرده است و وی زخمی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!