Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اسفندماه سال گذشته سازمان دامپزشکی و ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت مرغ، قطعه بندی کردن مرغ در مغازه‌ها را ممنوع کردند تا به این وسیله از گرانفروشی و سودجویی جلوگیری شود و این کالای پروتئینی پرمصرف با قیمت های مصوب به دست مردم برسد.

در اواسط فروردین ماه سالجاری نیز قرارگاه ساماندهی مرغ کشور عرضه مرغ قطعه بندی شده یا عرضه مرغ قطعه شده با طعم های مختلف توسط واحدهای صنفی را ممنوع کرد که این ممنوعیت تا پایان فروردین ادامه داشت و در نهایت نیز براساس یکی از مصوبات جلسات قرارگاه ساماندهی مرغ کشور این ممنوعیت برای شرکت های دارای مجوز که کار اصلی آنها قطعه بندی کردن مرغ بود،  برداشته شد ولی برای خرده فروشی ها همچنان پابرجا ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا اما براساس گزارش‌های رسیده، برخی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران همچنان اقدام به فروش مرغ قطعه‌بندی شده با قیمت‌های بالا می کنند و عرضه مرغ کامل و دولتی آنها محدود است و در صورتی که خریداران نیاز بیشتری به مرغ داشته باشند مجبورند یا از مرغ های قطعه بندی شده خریداری کنند و هزینه های گزافی بپردازند یا مسافت های بسیاری را برای خرید مرغ دولتی طی کنند.

در این راستا مهدی یوسف خانی-رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قطعه بندی مرغ در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها تخلف است، اظهار کرد: فروش مرغ‌های تکه‌ای که توسط شرکت‌های مجاز قطعه بندی می شوند، مشکلی ندارد ولی مغازه ها و فروشگاه ها نباید خودشان اقدام به قطعه بندی مرغ کنند.

وی ادامه داد:مرغ های قطعه بندی شده توسط شرکت ها هم دارای قیمت‌های مصوب هستند و بایستی این قیمت‌ها رعایت شود. البته دستگاه‌های نظارتی در سطح شهر حضور دارند و اگر تخلفی روی دهد به آن رسیدگی خواهند کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در پایان گفت: قطعه بندی برای مغازه ها هم از نظر بهداشتی و هم از نظر قیمتی ممنوع است اما اگر مغازه‌ای اقدام به این کار کرد و مرغ‌های قطعه شده را کمتر از نرخ مصوب فروخت، ایرادی ندارد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قطعه بندی شده مغازه ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض قیمت مسکن شمال شهر

دو منطقه ۱ و ۳ تهران، مناطق شمال‌شهر محسوب می‌شوند که همواره قیمت فروش آپارتمان در آنها، اختلاف چشمگیری با قیمت میانگین شهر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، چند روز پیش در همین صفحه، میانگین قیمت پیشنهادی فایل‌های فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه پایتخت براساس فایل‌های فروردین ۱۴۰۳ را حدود ۸۳ میلیون تومان در مترمربع اعلام کردیم.

در جدول این گزارش، میانگین قیمت پیشنهادی مناطق ۱ و ۳ در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان برآورد می‌شود. این یعنی، فاصله دو برابری قیمت شمال‌شهر تا سطح میانگین.

در این جدول، فایل‌های فروشی محله‌های مختلف این دو منطقه براساس آپارتمان‌های میان‌متراژ آمده است:

دیگر خبرها

  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد