Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مربی خارجی سابق استقلال با شکایت از این باشگاه موفق شده پنجره نقل و انتقالات این تیم را دوباره ببندد.

باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در ماه های گذشته مساله طبیعی به شمار رفته است. هر بار که یک طلبکار از این باشگاه به فیفا شکایت کرده فدراسیون جهانی اقدام به بستن پنجره نقل و انتقالات کرده و با پرداخت پول فرد شاکی این پنجره باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اینبار با شکایت میلیسیچ لکیچ بار دیگر پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شده است. این مربی که در زمان سرمربیگری دوره اول فرهاد مجیدی به عنوان دستیار کنار او حضور داشت، به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرده و حالا حکم خود را دریافت کرده است.

از این رو طبق حکم فیفا پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شده و مسئولان استقلال برای باز کردن پنجره باید پول این مربی را بپردازند.

در این خصوص احمد مددی مدیرعامل استقلال گفته که از فیفا درخواست گراندز حکم را کرده اند اما تا زمانی که پول لکیچ پرداخت نشود، استقلال نمی تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد . از این رو استقلالی ها با توجه به اینکه تا پایان فصل و زمان نقل و انتقالات فرصت چند ماهه دارند، می توانند با پرداخت پول لکیچ پنجره شان را باز کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال لکیچ فرهاد مجیدی استقلال باشگاه استقلال دستیار فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی لکیچ پنجره نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا

به گفته اریک آدامز، شهردار نیویورک و مقامات محلی پلیس اعلام شد این ساختمانی است که معترضان در بحبوحه تشدید تظاهرات حامی فلسطین در آن مستقر بودند.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد