Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:51:39 GMT

کلاس‌های آموزش قرآن کریم در سقز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۹۲۲۲

کلاس‌های آموزش قرآن کریم در سقز برگزار می‌شود

مصطفی سپهری گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآن کریم، خانه قرآن محمد رسول الله(ص) سقز برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های مختلف را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مصطفی سپهری مسئول خانه قرآن محمد رسول الله(ص) سقز (12 اردیبهشت1400) در جریان بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز از خانه قرآن محمد رسول الله (ص) این شهرستان اظهار کرد:  این خانه  قرآنی زیر نظر اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده و در طول سال فعالیت‌های قرآنی را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: به منظور تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی به ویژه میان نوجوانان این خانه قرآنی در نظر دارد در رشته‌های مختلف قرآن از جمله روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر کلاس‌های آموزشی برگزار کند.

 

حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این بازدید که به منظور ارزیابی فعالیت‌ها و با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان از خانه قرآن محمد رسول الله(ص)  شهرستان سقز انجام شد، با تشکر از مربی فعال این کلاس و قرآن آموزان حاضر در کلاس گفت: شما بهترین راه را در جهت زندگی بهتر همراه با موفقیت انتخاب کردید چرا که قرآن دستورات زندگی بهتر را تبیین کرده است.

 

وی یادآور شد: اگر قرآن را در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خود به کار ببندیم از همه خطرات محفوظ می مانیم به عبارت دیگر قرآن ما را از همه خطرات روزگار بیمه خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام رازیانی بیان داشت: بالاترین توفیق حافظان قرآن کریم انس گرفتن با کلام الهی است و اخلاق و منش این حافظان نشان از تاثیر فراوان قرآن بر آن ها دارد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان سقز آموزش قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل

اولین نمایشگاه ملی قرآن کریم با شعار "جامعه افغانی، تربیت قرآنی" به مدت هفت روز باهدف انس با قرآن و ترویج معارف قرآنی در قصر دارالامان کابل برگزار شد.

عبداللطیف نظری؛ معین مسلکی وزارت اقتصاد طالبان، این نمایشگاه را در ترویج ارزش‌های اسلامی و معارف قرآنی مهم خواند و گفت: مهم‌ترین رسالت ما این است که نسل جوان ما با ارزش‌های اسلامی و قرآنی آشنا شوند.

او گفت: اگر به ارزش‌های قرآنی عمل کنیم، همواره به‌عنوان یک ملت سرفراز باقی خواهیم ماند.

مفتی شفیع الله ثاقب، رییس دعوت و ارشاد وزارت سرحدات، اقوام و قبایل حکومت طالبان هم در این نمایشگاه گفت: قرآن کریم کتابی است که تا قیام قیامت ماندگار و راهنمای بشریت خواهد ماند.

او نیز بر اتحاد مردم تاکید کرد و گفت: قرآن کریم محور وحدت و اخوت میان امت اسلامی است

این نمایشگاه با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی گشایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود