Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش کمروند روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) دلیل محرومیت مسعود کمروند را مصرف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک (استانوزولول) اعلام کرده اما تا به حال حتی نام این ماده را هم نشنیده‌ایم.

وی بیان کرد: خانواده ما همه کشتی گیر و دارای عنوان‌های مختلف قهرمانی هستند و تاکنون چنین وضعیتی را نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمروند بیان کرد: از فدراسیون کشتی می‌خواهیم که از مسعود آزمایش دی ان ای بگیرد تا برای ما هم ثابت شود که مواد نیروزای اعلام شده توسط مسعود مصرف شده است.

وی اضافه کرد: ما همچنان به این حکم اعتراض داریم و انتظار می‌رود فدراسیون با این درخواست موافقت کند ضمن اینکه حتی حاضریم هزینه آزمایش را پرداخت کنیم.

برادر مسعود کمروند کشتی گیر آزادکار نهاوندی خاطرنشان کرد: مسعود در اوج کشتی قرار داشت و استفاده او از مواد نیروزا برای ما به هیچ عنوان قابل هضم نیست.

وی اظهار داشت: برادرم از وضعیت روحی مطلوبی برخوردار نیست و خیلی نگران آینده او هستیم و انتظار داریم مسوولان ورزش همدان و هیات کشتی نیز کمک کنند.

کمروند افزود: تاکنون خبری از هیات کشتی استان نشده و حتی جواب تلفن مسعود را هم نمی‌دهند و این دور از انصاف است.

وی بیان کرد: سال‌ها برای کشتی استان زحمت کشیده‌ایم و افتخار کسب کرده‌ایم اما شرایط فعلی باعث شده تا عطای فعالیت در این ورزش را به لقایش ببخشیم.

این مربی کشتی با گلایه مندی نسبت به تصمیم برخی افراد در اردوی تیم ملی جوانان پیرامون ترک محل اردو توسط پسر خود گفت: ابوالفضل کمروند یکی از استعدادهای خوب کشتی استان است که بنا به صلاحدید هیات به اردوی تیم ملی دعوت شد اما حالا که تست کرونا داده و تمرین خود را شروع کرده، گفته‌اند اردو را ترک کند.

وی افزود: این کشتی گیر در رده سنی نوجوان است اما همواره با جوانان هم کشتی گرفته و آینده درخشانی دارد و دور از انصاف است که این چنین برخوردی با او شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر به خاطر هزینه اقامت و تغذیه است، حاضریم پرداخت کنیم چرا که اردوی تیم ملی فرصت طلایی برای ابوالفضل کمروند است تا تجربه اندوزی کند.

این مربی سازنده کشتی نهاوند با ابراز تاسف نسبت به برخی رفتارها در سطح کشتی استان گفت: برخی فقط به دنبال رسیدن به منافع شخصی خود با پایمال کردن حق دیگران هستند و این تفرقه‌ها، حواشی و تنش‌ها آفت امروزی کشتی استان است.

مسعود کمروند کشتی گیر آزادکار اهل نهاوند به دلیل تخلف در استفاده از موادنیروزا و دوپینگ برای مدت چهار سال از حضور در مسابقات و رقابت‌های ورزشی محروم شد.

کمروند فروردین ماه امسال با اعلام رسمی از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) برای مدت چهار سال محروم شده است.

این آزادکار نهاوندی به دلیل مصرف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک (استانوزولول) به مدت چهار سال از ۵ بهمن ۱۳۹۹ تا چهارم بهمن ۱۴۰۳ از حضور و شرکت در تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شده است.

محرومیت کمروند پس از قطعی شدن از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به طور رسمی اعلام شد.

برچسب‌ها همدان نهاوند فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان نهاوند فدراسیون کشتی همدان نهاوند فدراسیون کشتی اخبار کنکور کشتی استان کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟

حسن یزدانی با تصمیم فدراسیون کشتی، بدون انجام دیدار انتخابی به المپیک پاریس می‌رود.

طرفداری | دیوید تیلور با انجام مسابقات انتخابی از رسیدن به المپیک بازماند اما حسن یزدانی بدون انجام مسابقه قرار است نماینده ایران باشد.

دیوید تیلور در مسابقات انتخابی المپیک، برابر آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا شکست خورد تا به پاریس نرسد. اتفاقی که کشتی جهان را در شوک فرو برد و البته بروکس هم با شایستگی سهمیه المپیک را کسب کرد.

کامران قاسم‌پور برای المپیک خودش را به وزن ۸۶ کیلوگرم رساند تا بین او و یزدانی یک نفر به پاریس برود اما فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی مستقیم به المپیک می‌رود و دیگر بعید است این تصمیم عوض شود.

ظاهرا فدراسیون کشتی با این تصمیم خواسته به حسن یزدانی و عناوین او احترام بگذارد اما سوال این است که چرا فدراسیون کشتی آمریکا چنین دیدی در مورد تیلور نداشت و چرخه انتخابی را به درست‌ترین شکل ممکن انجام داد؟

به هر روی باید دید حسن یزدانی این‌بار برابر بروکس چه نتیجه‌ای کسب می‌کند و می‌تواند قهرمان المپیک پاریس شود یا خیر.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد