Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@04:21:18 GMT

فدراسیون فوتبال تعهد داده است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۹۵۷۳

فدراسیون فوتبال تعهد داده است؟

در روز های اخیر شایعاتی زیادی در مورد مشخص شدن تکلیف میزبان بازی تیم های استقلال و الهلال عربستان مطرح شده است.

به گزارش طرفداری، استقلال به دلیل این که به عنوان صدرنشین از گروهش به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ صعود کرده روی کاغذ و طبق بخشنامه ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا روی سایتش قرار داده میزبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سوال اصلی این جا است که آیا قانون برگزاری بازی تیم های ایرانی مقابل عربستانی ها در سر جای خودش باقی می ماند یا نه؟

با توجه به این که تیم های استقلال و فولاد برای بازی های مرحله گروهی به عربستان رفتند پیش بینی می شد دیگر مشکلی برای حضور تیم های عربستانی در ایران وجود نداشته باشد. به همین دلیل توقع می رود که مدیران باشگاه استقلال برای کسب میزبانی اقدام کنند و ورزشگاه خود را مثل تیم های دیگر معرفی کنند.

ولی در روز های اخیر شاهد مصاحبه های عجیب و غریبی از سوی مدیریت باشگاه استقلال بوده ایم. احمد مددی در مقابل این قضیه در مصاحبه هایش فقط صحبت از ابلاغ می کند و در مصاحبه امروزش با رسانه طرفداری نیز گفت:

تاکنون AFC هیچ ابلاغیه‌ای در این خصوص به ما نداشته و بعد از روشن شدن شرایط و پیگیری لازم، اطلاع رسانی رسمی را انجام می‌دهیم.

اما ظاهرا مشکل میزبانی ایرانی ها به این راحتی حل نمی شود و قضیه پیچیده تر از این حرف ها است. زمانی هم که فولاد میزبانی بازی پلی آف را از دست داد و حتی کنفدرایسون فوتبال آسیا اجازه حضور العین امارات را در ایران نداد، سعید آذری در مصاحبه با طرفداری گفت تصمیم گیرنده اصلی فدراسیون است و ما تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.

این جواب های گنگ و منفعلانه از سوی مدیران ایرانی گمانه زنی های زیادی مبنی بر این قضیه که فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا تعهد داده اند که بعد از حضور در عربستان توقعی برای میزبانی نداشته باشند، افزایش یافته است…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!