Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوازدهم اردیبهشت، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جاماندگان سهام عدالت دهک های پایین مثل ما که تحت پوشش بهزیستی هستیم پیگیری کنید

با سلام تو رو خدا برای جاماندگان سهام عدالت هم پیگیری کنید بنده 6نفر عایله دارم معلول جسمی حرکتی هم هستم توان هیچ کاری رو هم ندارم تحت پوشش بهزیستی هستم .با تشکر

ازتون خواهش دارم پیگیر کار ما کنکوریا وسال دوازدهمی ها باشین به خدا استرس دیونمون کرده از مسئولین خواهش کنید طبق پیشبینیایی که شده لطفا تعویق اگه می خوان بندازن زود تر اعلام کنند وگرنه اگه خدایی نکرده تعداد کشته ها به هزار نفر در روزم که رسید یک ماه مونده به کنکور نگن ازتون خواش می کنم

با عرض سلام و خسته نباشید

در هفته کار و کارگر خواهشمندیم حق مسکن کارگران را که شورای عالی کار تصویب کرده اما هیات دولت تصویب نمی کند را پیگیری کنید

شهرام اورنگیان کارگر تاسیسات از تهران

با سلام و خسته نباشید

امروز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال بود

همین طور که گفتن با پیامک و زنگ به اشخاص گفته بودند که چه ساعتی در بیمارستان حاضر شوند.

اما کادر بیمارستان به خاطر شب های احیا 2 ساعت تاخیر داشتند؟!

مگه می شه مگه داریم؟!

چرا به مردم گفتن که فلان ساعت بیایید و خودشون 2 ساعت دیر اومدن؟

موجب تجمع کلی از افراد بالای 80 سال در یک بیمارستانی که برای بیماران کرونایی لحاظ شده بود شد.

این اتفاق در بیمارستان مهر شهرستان خنداب رخ داد که نبود بیمارستان بهتر از بودنشه

بدون هیچ امکاناتی ، پزشکی یا ...

با سلام ، اگر می شه و اگر امکانش هست پیگیری کنید برای امتحانات غیر حضوری ، چرا که ما الان ۱ ماهه هعی در حال پیگیری هستیم صدامونو کسی نمی شنوه ، اگر می شه خواهشا ببینین اخر کدومه ، این وسط سردرگم شدیم با تشکر

سلام

وقت بخیر

بانک کشاورزی تسهیلات وام ازدواج ارائه نمیده و با پیگیری که از بانک کشاورزی مرکزی انجام دادم هیچکس از زمان ارائه تسهیلات اطلاع نداره

ممنون می شم پیگیری کنید

تازمانی که دلار افزایش میافت خودرو گران می شد و الان هم که دلار روند نزولی دارد بازهم می خواهند خودرو را گران کنند.از شما خواستار هستم در این رابطه پیگیری منید و جلوی این گرانی را بگیرید.

با عرض سلام خسته نباشید  موضوع من وام ازدواج که الان دو ماه من به دنبال ضامن هستم چند تا ضامن رسمی هم بردم هیچ کدوم قبول نکردن اونم در بانک ملی کشورم درخواست پیگیری موضوع وام ازدواج جوانان رو از شما دارم با تشکر

سلام لطفا پیگیری پلاک نشدن نیسان دیزل های پیش فروش خرداد۹۹ باشید بدبخت شدیم

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند