Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:57:11 GMT

خرید انواع لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۰۳۴۷

خرید انواع لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حتی در عصر دیجیتال ثبت افکار و ایده‌ها در دفتر یادداشت می‌تواند تأثیرات شگرفی در اجرایی شدن آن ایده داشته باشد؛ حتی کمک می‌کند تا روشن‌تر و آزادتر فکر کنیم به ویژه در مواقع اضطراب. به همین دلیل دفتر منبع خوبی برای ثبت ایده‌ها و برنامه ریزی برای پیاده سازی آنها است.

دفتر یادداشت با کیفیت بالا، ماندگاری طولانی‌تری دارد؛ شما می‌توانید آسوده خاطر افکار و ایده‌ها و تمرینات کلاسی خود را در آن ثبت نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در کیفیت یادگیری و بهره وری شما نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود. هنگامی که به دنبال خرید دفتر برای ثبت افکار و برنامه ریزی روزانه هستید به وزن و کیفیت کاغذ نیز توجه نمایید. دفتر یادداشت با کاغذهای ۷۰ گرم و بالاتر بادوام هستند و از نفوذ رنگ جوهر خودکار یا خودنویس به پشت کاغذ جلوگیری می‌کنند.

در فروشگاه دفتر دستک ما بهترین‌های دفتر و دفترچه یادداشت را گردآوری کرده ایم تا به شما در ساماندهی و ثبت ایده‌ها و برنامه‌هایتان کمک کنیم.

دفتر یادداشت با جلد گالینگور یک گزینه بادوام است که به دلیل داشتن پوشش مقاوم از یادداشت‌های روزانه شما به خوبی محافظت می‌کند. دفتر مولسکین (Moleskine) و دفتر بنه نوت (Benenote) با دو نوع پوشش جلد گالینگور یا سخت و جلد نرم در دو اندازه A۵ و A۶ با رنگ بندی متنوع عرضه شده است که دارای یک عدد جیب داخلی در پشت جلد جهت نگهداری کاغذهای یادداشت کوچک است. همچنین دارای نوار نشانگر صفحه و نوار کش جهت حلقه شدن اطراف دفتر است تا همیشه دفتری منظم داشته باشید. مجموعه‌هایی با کاغذهای ابریشمی و کرم رنگ و خط دار که هر شخصی را برای نگارش بر سر شوق می‌آورد!

مجموعه دفاتر لاتن (Laton) با طراحی و بسته بندی خاص کاملاً متمایز تولید شده است. دفاتری با انواع کاغذ ابریشمی ساده، خط دار، شطرنجی و نقطه‌ای که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.

همینطور برای یادداشت‌های روزانه ما به شما دفتر یادداشت شوالیه (Chevalier) را پیشنهاد می‌کنیم که با داشتن پوشش جلد مقوایی با کیفیت و منعطف همچنین کاغذ ۸۰ گرمی خط دار صاف و روشن دارای چند ویژگی مهم است که آن را تبدیل به یک انتخاب شایسته می‌کند! ضخامت و بافت کاغذ به گونه‌ای است که جوهر مرطوب مانند خودنویس و روان نویس بر روی آن پخش نشده و به پشت کاغذ نفوذ نمی‌کند. پوشش جلد از قبل تا شده به شما این امکان را می‌دهد تا بدون ایجاد خطوط ناهموار کاغذ را به عقب رانده و تا کنید. همچنین کاغذ دارای پرفراژ است که باعث می‌شود جدا کردن کاغذ از دفتر به راحتی و منظم انجام شود.

خودنویس

شاید برای برخی از افراد خودنویس یادآور دست‌های آغشته به جوهر و لکه‌های جوهر بر روی کاغذ و لباس باشد. اما با انتخاب درست دیگر این دغدغه‌های وجود ندارد!

امروزه در پاسخ به عصر دیجیتال گرایش به سبک‌های کلاسیک بیشتر شده است. با تبدیل شدن ایمیل و متن به ابزار اصلی برقراری ارتباط، خودنویس به ابزاری جانبی تبدیل شده است. در دنیای امروز نگارش با ابزاری مانند خودنویس یک انتخاب است نه اجبار! به همین دلیل مردم شروع به کشف هیجان نگارش با قلم و جوهر کرده اند. انتخاب‌های ما در خصوص لوازم روزمره و مصرفی بطور روشن نشان دهنده سبک زندگی ما است. همراه داشتن یک خودنویس در محل کار این احساس را در همکاران شما ایجاد می‌کند که در مورد کاری که انجام می‌دهید جدی هستید! بطور مثال اکثر قراردادهای مهم تجاری و سیاسی با خودنویس امضاء می‌شوند.

خرید خودنویس در فروشگاه دفتر دستک با اصمینان و سهولت قابل انجام است. برخی از آنها با قیمت مناسب برای افرادی که به تازگی تمرین نوشتن با خودنویس را آغاز کرده اند پیشنهاد شده است مانند خودنویس دلار (Dollar)، استابیلو (Stabilo) و در بخشی دیگر مجموعه بسیار متنوعی از خودنویس لوکس از برندهای جهانی مانند پارکر (Parker)، واترمن (Waterman)، مونته گراپا (Montegrappa)، کاوکو (Kaweco)، استدلر (Steadtler)، فابرکاستل (Faber-Castell) عرضه شده است که در طراحی و ساخت آنها از مواد بسیار با کیفیت و فلزات قیمتی استفاده شده است.

مداد رنگی

نقاشی کردن یک قسمت اساسی از رشد کودک است. با دیدن نقاشی کودک می‌توانیم دنیا را از دید آنها نگاه کنیم و طرز فکر آنها نسبت به مسائل مختلف را بهتر درک کنیم. همچنین نقاشی و رنگ آمیزی نوعی بازی فکری برای کودکان به حساب می‌آید و ایده‌های آنها را متحول می‌کند.

در فروشگاه دفتر دستک مجموعه متنوعی از مداد رنگی مرغوب و با کیفیت عرضه شده است. مداد رنگی تولید برندهای جهانی مانند فابرکاستل (Faber-Castell)، استدلر (Steadtler)، استابیلو (Stabilo)، پریمو (Primo) و بیک (Bic) و مداد رنگی تولید و ساخت ایران مانند پارس مداد (Pars-Medad)، آریا (Arya) و آرت لاین (Artline).

ماژیک طراحی

بزرگسالان و کودکان بطور یکسان از ماژیک استفاده می‌کنند که اغلب برای رنگ آمیزی، خوشنویسی و نشانه گذاری بر روی مطالب است.

ماژیک طراحی و نقاشی بطور معمول در بسته‌هایی با رنگ‌های بسیار متنوع و زنده ارائه می‌شوند. ماژیک طراحی در دو نوع مختلف عرضه می‌شود: بر پایه آب و بر پایه الکل. شما می‌توانید بسته به نیاز خود و پروژه‌های طراحی که دارید ماژیک مورد نظر خود را خریداری نمایید. ماژیک طراحی در قطرهای نوشتاری مختلف با انواع سر قلم گرد و قلم مویی طراحی و تولید می‌شوند.

ماژیک طراحی بر پایه آب

در این نوع ماژیک رنگدانه ها در آب و گلیسیرین معلق هستند. بعد از اینکه روی کاغذ علامت گذاری کردید آب بخار می‌شود و رنگدانه رنگ بر روی کاغذ ثابت می‌شود. از آنجا که رنگ حاصل از آن محلول در آب است می‌توانید آب را با یک قلم مو آبرنگ اضافه کنید تا به جلوه‌های هنری منحصر به فردی برسید.

ماژیک طراحی بر پایه الکل

بسیاری از هنرمندان ماژیک طراحی بر پایه الکل را که در آن رنگدانه های رنگی در الکل معلق هستند ترجیح می‌دهند. با تبخیر سریع الکل رنگدانه رنگ بصورت دائمی بر روی سطح باقی می‌ماند. این ماژیک‌های دائمی محلول در آب نیستند اما ممکن است محلول در الکل باشند!

رنگ دائمی ماژیک طراحی مبتنی بر الکل را می‌توان تقریباً بر روی هر سطحی اعمال کرد که همین امر باعث می‌شود همه کاره تر از ماژیک طراحی پایه آب باشد. یک اشکال در ماژیک طراحی پایه الکل این است که جوهر در انوع کاغذ نفوذ می‌کند و در صفحات بعدی نشانی از خود باقی می‌گذارد. با این حال جوهر بر پایه الکل بافت کاغذ را مانند جوهر بر پایه آب از بین نمی‌برد.

در فروشگاه دفتر دستک انواع مختلف ماژیک طراحی و نقاشی در بسته بندی‌های متنوع با رنگ‌های جذاب و درخشان از برندهای جهانی استابیلو (Stabilo)، پریمو (Primo)، استدلر (Steadtler)، بیک (Bic) و آرت لاین (Artline) عرضه شده است که شما می‌توانید با اطمینان از اصالت و کیفیت کالا تجربه خریدی مطمئن را داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5202946

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم التحریر کسب و کار فضای کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا دکوراسیون منزل ویروس کرونا لوازم خانگی فولاد اپلیکیشن موبایل کسب و کارهای اینترنتی برنج روانشناسی فرصت شغلی دامپزشکی ورزش حفر چاه دفتر یادداشت بر پایه الکل عرضه شده مداد رنگی پایه آب ایده ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی

برای خرید قطعات ماشین لباسشویی از پخش قطعات لباسشویی، لازم است مرکز پخشی را انتخاب کنید که محصولات تولید داخل و خارج و اصل و استوک را داشته باشد.

خرید قطعات ماشین لباسشویی از پخش قطعات لباسشویی

اگر به‌دنبال یک قطعه کمیاب برای ماشین‌ لباس‌شویی قدیمی خود هستید و یا می‌خواهید از مرکز پخش عمده قطعات لباسشویی، انواع لوازم لباسشویی را برای مغازه خود بخرید، این مقاله اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در اینجا اطلاعات مفیدی را درباره لوازم ماشین لباسشویی، تولیدکنندگان قطعات لباسشویی و پخش قطعات لباسشویی ارائه می‌کنیم.

بورس قطعات لباسشویی در تهران کجاست؟

بورس قطعات لباسشویی در تهران، همین‌جا زیر انگشتان شما قرار دارد! دیگر لازم نیست برای پیداکردن نمایندگی قطعات لباسشویی و خرید قطعات لباسشویی، تهران را بگردید. شما می‌توانید برای فروش عمده قطعات لباسشویی به‌راحتی و با کلیک روی این لینک، قیمت قطعات ماشین لباسشویی را متوجه شوید و انواع این قطعات را از مرکز آنلاین قطعات لباس شویی خریداری کنید.

انواع قطعات یدکی ماشین لباسشویی

قطعات یدکی لباسشویی معمولا چند نوع‌اند:

•قطعات لباسشویی اصلی

•قطعات استوک

•قطعات تولیدی وارداتی

•قطعات تولید داخلی

در ادامه با هر کدام از این قطعات و موارد مصرف آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

قطعات لباسشویی اصلی

لوازم یدکی ماشین لباسشویی اصلی، قطعاتی هستند که توسط شرکت سازنده ماشین لباسشویی و یا یک شرکت معتمد آن ساخته می‌شوند. این قطعات کیفیت بسیار بالایی داشته و از نظر عملکرد و دوام، تفاوتی با قطعات داخلی ماشین لباس‌شویی اصلی ندارند.

قیمت قطعات لباسشویی اصل از سایر قطعات تولیدی، وارداتی و استوک بیشتر است. معمولا این قطعات تنها در نمایندگی‌ها فروخته می‌شوند. اما با توجه به مشکلات ناشی از تحریم‌های علیه ایران، برخی از برندهای معروف لوازم خانگی، نمایندگی در داخل ایران ندارند. به‌همین دلیل نیز برخی از مراکز فروش قطعات لباسشویی، این قطعات را به‌شکل غیررسمی از نمایندگی برندها در کشورهای همسایه خریداری کرده و وارد کشور می‌کنند.

اگر قصد خرید قطعات اصلی را دارید، لازم است با ثبت شماره‌ای که روی قطعه حک شده است در سایت فروشنده، از کیفیت و اصل‌بودن محصول مطمئن شوید.

قطعات استوک

قطعات استوک به قطعات اصلی دست دوم گفته می‌شود. برخی از قطعات ماشین لباسشویی بسیار گران هستند و یا به دلیل قدیمی‌بودن دستگاه و یا مشکلات مربوط به تحریم‌ها به ایران وارد نمی‌شوند. در این موارد می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را از یک مرکز فروش قطعات استوک لباسشویی خریداری کنید. این مراکز، قطعات اصلی دست دوم، اما سالم را از دستگاه‌های اسقاطی خارج کرده و یا به داخل کشور وارد می‌کنند.

برای خرید قطعات استوک، لازم است مطمئن شوید که قطعه مورد نظر به‌درستی کار می‌کند؛ در غیر این صورت هزینه‌ای که برای این لوازم یدکی لباسشویی صرف می‌کنید به هدر خواهد رفت.

قطعات استوک قیمت کم‌تری نسبت به قطعات اصلی نو دارند، اما ممکن است از قطعاتی که به وسیله تولید کنندگان قطعات لباسشویی در داخل تولید شده و یا از کشور چین وارد می‌شوند، گران‌تر باشند.

قطعات تولیدی وارداتی

قطعات تولیدی وارداتی، قطعات یدکی هستند که توسط انواع تولیدی قطعات لباسشویی در خارج از کشور (مخصوصا چین) تولید می‌شوند. این قطعات کیفیت انواع اصلی را ندارند، اما می‌توانند ماشین لباسشویی شما را نجات دهند.

تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های فروش عمده قطعات لباسشویی در خارج از کشور هستند که قطعات یدکی انواع ماشین لباسشویی را تولید و به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می‌کنند.

قیمت این قطعات، معمولا کم‌تر از دو نوع اول است؛ با این حال، قیمت بسته به کیفیت و نوع قطعه، می‌تواند متفاوت باشد.

قطعات تولید داخلی

انواع تولید کننده قطعات لباسشویی در ایران وجود دارند که لوازم یدکی انواع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی را تولید می‌کنند. قطعات ساخت داخل، بسته به شرکت‌های سازنده قیمت متفاوتی دارند؛ اما با توجه به اینکه با دلار آزاد وارد کشور نمی‌شوند، ممکن است مقرون‌به‌صرفه‌تر و حتی با کیفیت‌تر از انواع لوازم یدکی وارداتی باشند.

این شرکت‌ها فروش اینترنتی قطعات ماشین لباسشویی را به‌شکل عمده و جزئی بر عهده دارند و به صاحبان ماشین‌های لباس‌شویی و همچنین مغازه‌های فروشنده قطعات یدکی کمک می‌کنند، تا قطعات لباسشویی بازار تهران را با قیمت مناسب خریداری کنند.

از چه مرکز پخشی قطعات یدکی ماشین لباسشویی را بخریم؟

شما می‌توانید لوازم ماشین لباسشویی را از انواع شرکت تولید کننده قطعات لباسشویی خریداری کنید. اما اگر بتوانید یک مرکز فروش قطعات ماشین لباسشویی پیدا کنید که هم قطعات تولید داخل و خارج را عرضه کرده و هم قطعات اصلی و استوک را داشته باشد، می‌توانید همه نیازهای خود را یک‌جا برطرف کنید.

کد خبر 749358

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟