Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ از کشف سه کیلو گرم شیشه در بازرسی از ساک دستی یکی از مسافران مترو، خبر داد. خبرگزاری میزان- سعید عطا الهی رئیس پلیس مترو تهران بزرگ گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و وارد کنندگان مواد افیونی، که از مترو برای سهولت تردد استفاده می‌کنند ماموران پلیس کنترل مسافران به خصوص مسافرانی که پس از خروج از پایانه‌های مسافربری، از مترو برای تردد استفاده می‌کنند را مدنظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: یکی از مسافران که ساکی در دست داشت و آدرس مکانی را پرس و جو می‌کرد به ماموران پلیس نزدیک و جویای آدرس شد، اما ماموران متوجه رفتار مشکوک وی شدند و پس از تعدادی سوال، متهم که پاسخ دسترسی به سوالات ماموران نمی‌داد ساک همراهش مورد بازرسی قرار گرفت.   بیشتر بخوانید: کشف ۷ کیلو هروئین در تهران
رئیس پلیس مترو تهران در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی از ساک دستی متهم ۳ کیلو گرم شیشه کشف شد، افزود: متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس مترو مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مترو مواد مخدر پلیس مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه