Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره پرونده شکایت میلیسیچ لکیچ مربی سابق خود ارائه کرد.

در پی شکایت میلیسیچ لکیچ مربی سابق استقلال از این تیم به فدراسیون جهانی فوتبال اخبار رسیده حکایت از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات این تیم حکایت داشت. حالا در چنین شرایطی باشگاه استقلال اطلاعیه ای را دراین باره صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

متاسفانه در بدو ورود تیم استقلال به کشور پس از صعود مقتدرانه از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا حواشی در مورد باشگاه و پرونده میلیسیچ مربی سابق استقلال ایجاد شده است که لازم است توضیحاتی در این خصوص داده شود:

-نامه‌ای که تصویر آن در فضای مجازی آن هم توسط خبرگزاری که در چند وقت اخیر همواره در پی ایجاد حواشی برای این باشگاه بوده است، مربوط به تقریبا یکسال قبل بوده است.

-در این خصوص اختلاف حسابی بین باشگاه و‌ رقم ادعایی مربی سابق استقلال وجود داشت که در نهایت با شکایت ایشان به فیفا مبلغی که ایشان ادعا داشتند اندکی تقلیل یافت و رای اولیه به باشگاه اعلام شد.
-باشگاه استقلال نیز طبق قانون در فرصت معین درخواست صدور رای تفصیلی را به فیفا اعلام کرد که بعد از چندماه رای تفصیلی به باشگاه اعلام شد.

-در این بین، اختلاف حسابی بین باشگاه استقلال و وکیل آقای میلیسیچ بوجود آمد که به موجب آن این وکیل از بازپرداخت مبلغ ۲۰.۰۰۰ یورو اضافه پرداختی که به ایشان انجام شده بود سر باز زدند و باشگاه استقلال نیز به دنبال این است که این مبلغ به عنوان طلب آقای میلیسیچ از طرف وکیل ایشان مورد محاسبه قرار گیرد و پیگیر‌ی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال استقلال استقلال تهران باشگاه استقلال پنجره نقل و انتقالات استقلال شکایت لکیچ باشگاه استقلال مربی سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه باور دارد که دو ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، با سبک زندگی درست می توانستند جاودانه تر شوند.

طرفداری | پیش از سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال، هواداران این ورزش فرصت تماشای هنرمندان بزرگی دیگری را داشتند. در میان آن‌ها، دو بازیکن برزیلی به نام های رونالدو نازاریو و رونالدینیو بودند که بر نسل مهمی از بازیکنان و هواداران تاثیر زیادی گذاشتند. 

این سوال مطرح می‌شود که آیا این دو جادوگر می‌توانستند بهتر از مسی و رونالدو که در مجموع ۱۳ توپ طلا دارند، عمل کنند؟ سمیر نصری مطمئن است که با سبک زندگی بهتر، این دو بازنشسته می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. او در توییچ گفت:

رونالدو و رونالدینیو از نظر استعداد ناب، به راحتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می گرفتند، البته اگر در کارشان جدی می بودند. کارهایی که رونالدینیو کارهایی با توپ انجام می‌داد که نظیر آنها را ندیده بودیم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد