Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@14:49:00 GMT

شکارچی دختر بچه ها در زنجان بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۰۵۲۳

شکارچی دختر بچه ها در زنجان بازداشت شد

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی ابهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد سرقت طلای کودک 9 ساله در شهرستان ابهر موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.

سرهنگ مهدیخانی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۳ فقره سرقت طلاجات کودکان خردسال اعتراف و طلاجات سرقتی از مخفیگاه او کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از والدین خواست تا در مناطق شلوغ از زینت کردن کودکان خود با طلا خودداری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت دستگیر سرقت طلاجات پرونده اخبار حوادث دستور کار پلیس فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان پرونده طلا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن ایرانی تعرض جنسی ایران فیلم قیمت حادثه کرونا کودک عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا منجر شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه‌ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان