Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:14:10 GMT

توقیف محموله زغال قاچاق در کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۱۱۷۱

توقیف محموله زغال قاچاق در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و منابع طبیعی شهرستان از توقیف محموله زغال قاچاق خبر داد.

هدایت‌الله آویزش گفت: مأموران یگان حفاظت در ایست بازرسی دهدشت چاروسا به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مأموران متوجه جاسازی ۲۰ کیسه زغال جنگلی شده و ضمن ضبط محموله خودروی مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آویزش تصریح کرد: پرونده تخلف صادر و جهت رسیدگی و صدرو رأی به مراجع قضائی ارسال شده است.

این مسؤول با استناد به ماده 48 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها هر گونه قطع، حمل و برداشت غیر مجاز چوب و زغال از درختان جنگلی را جرم دانست و تأکید کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی با حاملان محمولات قاچاق جنگلی با اشد مجازات برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهند.

آویزش گفت: شماره تلفن ۱۵۰۴و۱۳۹ یگان حفاظت جهت ارائه گزارش تخلفات از قبیل تخریب مراتع، قطع درخت، آتش سوزی، حمل هیزم و زغال قاچاق و سایر تخلفات در حوزه جنگل مرتع بصورت رایگان آماده پذیرش ثبت تخلفات و اعلام گزارش و پیگری است.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: توقیف زغال زغال قاچاق محموله زغال فارس دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه