Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:00:51 GMT

سیل محور جاجرم- سنخواست را در خراسان شمالی بست

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۱۲۴۰

سیل محور جاجرم- سنخواست را در خراسان شمالی بست

محمد مشتری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  راهداران اکنون در این محور حضور یافته اند تا با فروکش کردن سیل نسبت به پاکسازی و بازگشایی محور اقدام کنند.

وی افزود: هم اکنون خودروهای زیادی در این مسیر گرفتار شده اند تا با بازگشایی این محور به مسیر خود ادامه دهند.

وی گفت: بارش باران در بیشتر محورهای استان سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا هواشناسی خراسان شمالی برای امروز بارش باران پیش بینی و اعلام کرده است با توجه با رگباری بودن بارندگی در این روز، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

محور جاجرم- سنخواست در جنوب خراسان شمالی واقع است که ارتباط این استان را به محور اصلی میامی- شاهرود در استان سمنان برقرار می کند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد بارش باران خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد بارش باران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد بارش باران خراسان شمالی سیل اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و همچنین استان‌های مجاور این استان‌ها شاهد بارش خواهند بود.

به گزارش شفقنا، شدت اصلی بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران خواهد بود که می‌تواند منجر به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند