Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت پروژه بزرگ صنعت آب با سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد تومان در استان‌های زنجان، اصفهان، بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی فردا با حضور وزیر نیرو در قالب هفته پنجم پویش هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، فردا دوشنبه با افتتاح این هفت پروژه که در قالب شش طرح و با سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد تومان آماده شده، پویش #هرهفته_الف_ب_ایران وارد پنجمین هفته خود از ابتدای سال‌جاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هفت پروژه آماده افتتاح، دو پروژه در زنجان، دو پروژه در اصفهان و در استان‌های بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی نیز هر کدام یک پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.
در استان زنجان دو پروژه "ایجاد تاسیسات جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زرین آباد در شهرستان ایجرود با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانه‌روز" و "آبرسانی به ۳۱ روستا با جمعیت تحت پوشش ۲۲ هزار و ۸۵۴ نفر" با اعتبار ۵۰.۶ میلیارد تومان با هدف جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و سطحی و افزایش سطح بهداشت جامعه افتتاح می‌شود.
همچنین دو پروژه "پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب قمصر و خط انتقال فاضلاب" و "مخزن ذخیره بتنی جوشقان قالی به ظرفیت یک هزار متر مکعب به همراه تاسیسات وابسته" با سرمایه‌گذاری ۱۲.۴ میلیارد تومان در شهرستان کاشان استان اصفهان با هدف جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و سطحی و پایداری شبکه و تامین آب پایدار آماده بهره‌برداری است.   بیشتر بخوانید: وعده عراق برای پرداخت سریعتر مطالبات ایران در بخش‌های برق و گاز   این گزارش می‌افزاید، طرح آبرسانی روستایی در سه استان کشور شامل "آبرسانی به ۲۴ روستا با جمعیت زیرپوشش ۱۸ هزار و ۳۴۶ نفر" در استان بوشهر، "آبرسانی به ۲۴ روستا با جمعیت ۴ هزار ۹۴۶ نفر" در استان کرمان، "آبرسانی به ۱۲ روستا در خراسان جنوبی با جمعیت زیرپوشش ۹ هزار و ۶۳۲ نفر" نیز فردا به بهره‌برداری می‌رسد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو بهره برداری میلیارد تومان دو پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد