Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه روز جهانی قدس دستیار ویژه رئیس مجلس با رئیس دفتر جنبش حماس در تهران دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در آستانه روز جهانی قدس دستیار ویژه رئیس مجلس با رئیس دفتر جنبش حماس در تهران دیدار و برحمایت قاطع کشورمان از آزادی قدس، قبله اول مسلمانان تاکید کرد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره به تحولات منطقه و حوادثی که در داخل اراضی اشغالی شکل گرفت گفت: اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند و محور مقاومت با قدرتی بیش از گذشته در مقابل هر گونه گستاخی صهیونیست‌ها عکس العمل نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه مقاومت فلسطین از لحاظ سیاسی و میدانی به یک کنشگر مهم منطقه‌ای و تأثیرگذار تبدیل شده است.

دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در این دیدار با انتقاد شدید از عادی سازی روابط حاکمان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه ابتکار منطقه‌ای برای کمک به تشکیل دولت واحد فلسطینی در سراسر سرزمین تاریخی فلسطین و به پایتختی قدس استقبال می‌کند.

خالد قدومی رئیس دفتر حماس در تهران نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین و با اشاره به نقش امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه‌ای در زنده نگهداشتن موضوع مهم فلسطین و قدس افزود: جمهوی اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره حامی ملت مظلوم فلسطین و آرمان مقاومت بوده است.

وی در ادامه گزارشی از روند برگزاری انتخابات فلسطین و کارشکنی‌های موجود ارائه کرد. در این دیدار طرفین ضمن ارائه آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پیرامون موضوعات و مسائل مورد علاقه تبادل نظر کردند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس حماس در تهران رئیس دفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه