Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:24:52 GMT

خرید بیش از ۴۰ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۱۵۹۲

خرید بیش از ۴۰ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی در کرمانشاه

نیلوفر اختیاری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خرید لوازم توانبخشی برای افراد دارای معلولیت یکی از خدمات معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به جامعه هدف است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی تأمین وسایل کمک توانبخشی برای افراد دارای معلولیت است، در سال ۹۹ بر اساس اعتبارات اختصاص داده شده به اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه مبلغی بیش از ۴۰ میلیارد ریال صرف خرید وسایل کمک توانبخشی در این استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: وسایل مورد نیاز افراد دارای معلولیت جسمی شامل یک صد و ۷۵ دستگاه ویلچرحمام، ۲۰۵ دستگاه ویلچر جهت استفاده افراد نیازمند، ۲۲۰ عدد تشک روی ویلچر و وسایل مورد نیاز افراد دارای معلولیت بینایی بوده است.

اختیاری ادامه داد: وسایل افراد دارای معلولیت بینایی شامل انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها، ساعت ویژه نابینایان، عصای نابینایان رکوردر و وسایل توانبخشی مورد نیاز ناشنوایان شامل ۱۲ هزار حلقه باتری سمعک و ۱۶ هزار بسته پوشیدنی بوده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: وسایل مذکور بر اساس اعلام نیاز شهرستان‌های این استان بین افراد متقاضی واجد شرایط توزیع شد.

کد خبر 5202994

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه سازمان بهزیستی لوازم توانبخشی ویروس کرونا شب قدر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل واکسن کرونا انتخابات 1400 شب های قدر انتخابات شورای شهر و روستا بهزیستی استان کرمانشاه افراد دارای معلولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای تمام محورهای این استان به بزرگ‌راه نیازمند حداقل حدود ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، عطاالله اکبری با بیان اینکه ارتقای تمام محورهای این استان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است، اظهار کرد: طول کلی کریدورهای اصلی استان یک هزار و ۵۵۸ کیلومتر است که تاکنون در این مسیرها ۶۲۸ کیلومتر بزرگراه احداث و همچنین در حال حاضر عملیات ساخت ۴۹۸ کیلومتر باند دوم نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت بزرگراه در توسعه این استان گفت: هم‌مرزی این استان با کشورهای پاکستان و افغانستان در شرق از یک سو و دسترسی به آب‌های آزاد دریای عمان در جنوب از سوی دیگر بهره‌مندی از منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار، منطقه ویژه اقتصادی سیستان و بازارچه‌های مرزی در طول نوار مرزی راه را برای نقش‌آفرینی استان در تجارت، ترانزیت خارجی و مبادلات مرزی فراهم می‌سازد اما راه‌های این خطه به‌ویژه محور چابهار- میلک در تراز این میزان ترانزیت نیست و برای تسهیل در تجارت توسعه شبکه بزرگراهی استان حائز اهمیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی در سیستان و بلوچستان تضمین کننده اقتصاد این منطقه است، زیرا باعث تسریع حمل‌ونقل جاده‌ای و ارتباط تجاری- ترانزیتی مثبت با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان و پاکستان می‌شود.

کد خبر 751630

دیگر خبرها

  • حق پرستاری؛ چراغی که به خانه معلولان رواست
  • گرانی بنزین عامل خرید خودروهای برقی می شود؟
  • روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • افراد دارای دو نسخه از یک ژن پرخطر زمینه ژنتیکی ابتلا به آلزایمر را دارند
  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه