Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «علی‌محمد سعادتی»، شهردار منطقه ۱۲ گفت: شهرداری منطقه ۱۲ در این ماه مبارک به منظور انجام مأموریت‌ها و وظایف فرهنگی خود و بر اساس نیاز شهروندان، اجرای برنامه‌های گوناگونی را ویژه دختران روزه‌اولی و بانوان همکار در دستور کار قرار داده که با توجه به درنظرگرفتن شیوع کروناویروس و تغییر سبک زندگی در برگزاری مناسک و مناسبت‌های دینی، این برنامه‌ها با رویکرد «در خانه بمانیم» برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پویش ماه مهربانی در قالب فیلم و عکس با چهار محوریت سفره افطار با میزبانی من و مادرم، نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی و فراغت و سرگرمی در خانه ویژه دختران در حال اجراست؛ همچنین وبینار «بهار رمضان» با موضوعات اخلاق حسنی، حقوق زن در قرآن، ولایت علوی و حجاب و در نهایت پاسخگویی به سؤالات و احکام ویژه بانوان در ایام روزه‌داری از طریق استفاده از فضای مجازی برگزار خواهد شد.

سعادتی از برگزاری کلاس‌های خلاقیت مانند سفره‌آرایی رمضان به صورت مجازی خبر داد و بیان کرد: همچنین در شب‌های ماه مبارک و به‌ویژه شب‌های پرفضیلت قدر، مراسم قرآنی و طرح آیات مرتبط با زنان و آیات مهدویت از طریق فضای مجازی در حال برگزاری است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی banovan_ghalbetehran از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

شهردار قلب طهران با بیان این مطلب که با توجه به شرایط فعلی امکان برگزاری جشن دختران روزه‌اولی به‌طور حضوری فراهم نیست، ادامه داد: بسته‌های فرهنگی ویژه دختران روزه‌اولی برای دختران سن تکلیف تهیه شده که دریافت‌کنندگان این بسته‌ها می‌توانند در مسابقه فرهنگی طراحی‌شده در این بسته‌ها نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های مناسبتی این ایام گفت: هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) برنامه گروه نمایش عروسکی و اجرای گروه تئاتر با موضوع تحکیم بنیان خانواده و روزه‌داری نیز به صورت آنلاین برگزار شد.  

به گفته سعادتی، توزیع بسته‌های حمایتی از طریق خیرین منطقه به بانوان سرپرست خانوار شناسایی‌شده از دیگر اقدامات حوزه بانوان در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

 توزیع ۱۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان منطقه ۳

«کاظم کمالی نسب» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ گفت: ستاد خادم منتظر  با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان منطقه تشکیل شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: مردم نوع دوست در روزهای شیوع کرونا با جمع آوری کمک های مردمی به یاری نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا شتافته اند.

وی ابراز کرد: امید می رود همبستگی های اجتماعی برای یاری به نیازمندان استمرار داشته باشد و شاهد همدلی، احسان و نیکوکاری بیش از پیش خیران باشیم.

کمالی نسب افزود: برای کمک به نیازمندان، تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی ضروری است تا ضمن کمک رسانی و حفظ آبروی افراد، کمک های خیران به دست نیازمندان واقعی برسد.

پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت المان مقبره شهدای بوستان گلزارمنطقه ۱۵

«وحیدرضا انارکی محمدی»   افزود: این طرح با نصب گنبد و اتمام عملیات سیمان کاری گنبد و آغاز عملیات کاشی کاری آن در چند قدمی بهره برداری است.

وی ضمن قدردانی از شورایاران و خیرین این منطقه در همکاری ساخت این مقبره با صرف کمترین هزینه گفت: هدف از احداث سازه در این مکان، فراهم شدن فضایی در خور شهروندان و زائران برای قرائت فاتحه و نماز بر سر مزار شهدای والامقام است.

محمدی با اشاره به اینکه دو شهید معظم گمنام در سال ۱۳۹۵ و همزمان با روز وفات پیامبر اکرم(ص) در این مکان آرمیده اند افزود: ایجاد چنین یادبودی در منطقه ای که آمار بالایی از شهدای دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است می تواند میعادگاه عاشقان و نیز مکانی برای برگزاری مراسم های فرهنگی محسوب شود.

تردد در خیابان شریعتی روان می شود

«محمد خردمند» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: گره های ترافیکی خیابان شریعتی با اجرای طرح های اصلاح هندسی در تقاطع های بلوار صبا، پل رومی و میرزا پور ساماندهی شد.

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین اقدامات ترافیکی، ساماندهی معابر شهری جهت تسهیل در تردد خودرو ها است که رضایت شهروندان را در بر دارد و باعث کاهش ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی و صرفه جویی در زمان می شود به همین منظور معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه یک با همکاری پلیس راهور اقدام به انسداد رفیوژ میانی تقاطع خیابان شریعتی – پل رومی و احداث دوربرگردان در این خیابان ابتدای خیابان شهید میرزاپور کرد.

خردمند گفت: در راستای ساماندهی ترافیک در خیابان شریعتی تقاطع پل رومی به خصوص ورودی خیابان پل رومی به خیابان شریعتی به دلیل تعدد مسیرهای ورودی به تقاطع، رفیوژ میانی خیابان شریعتی در محل پل رومی با هدف رعایت اصول ایمنی، به صورت موقت و با خشکه چینی  مسدود شد.  

معاون شهردار منطقه یک افزود: خودرو ها جهت تردد در مسیر خیابان شریعتی شمال و بلوار صبا از دوربرگردان موقت جدید الاحداث واقع در تقاطع خیابان شریعتی با خیابان شهید میرزاپور (سهیل سابق) استفاده نمایند.
خردمند گفت : جهت رفاه حال شهروندان، شهرداری منطقه یک اقدام به تعریض راستگرد  خیابان شریعتی شمال به شهید میرزاپور و دوربرگردان موقت جنوب به جنوب در محل فوق نیز نمود.

پخش بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت در معابر بزرگراهی و محلی  شمال شرق تهران

«مهدس پورشاسب» معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از بهسازی و مناسب سازی معابر این منطقه خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۴ پخش شده است.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت در آمد وشد خودروها،   معابر این منطقه در طول یکسال گذشته با پخش حدود۴۰ هزار تن آسفالت  بهسازی  و مناسب سازی شد.

وی با اشاره به اجرای عملیات درزگیری و بهسازی  ترک های آسفالت معابر گفت: همچنین بیش از ده معبر منطقه ۴ به طول تقریبی ۱۰۰هزار متر  در این مدت درزگیری شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه چهار به پخش آسفالت در بزرگراه ها اشاره کرد و افزود:  از مهمترین اقدامات سال گذشته  بهسازی بزرگراه های شهید یاسینی و شهید زین الدین با پخش حدود ۱۴ هزار  تن آسفالت  است.

پورشاسب همچنین به بهسازی خیابان های شهید ریحانی، دلاوران، شهید عراقی، اردیبهشت، گیلان، وفادار از دیگر معابر نام برد و گفت: در سال جدید تمامی مسیرها و معابر که نیاز به آسفالت دارند شناسایی شده است که با توجه به اولویت بندی نسبت به ترمیم آسفالت معابر اقدام می شود.

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری منطقه دوازده تهران مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران مدیریت شهری شهر تهران مدیریت شهری اخبار کنکور خیابان شریعتی شهرداری منطقه تن آسفالت برنامه ها پل رومی بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از انتشار آگهی مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بنای تاریخی خانه آصف اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

وی افزود: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به با برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بناهای تاریخی استان، تاکید کرد: با توجه به اینکه واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بناها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

کد خبر 749477

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز