Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس اقدام رژیم صهیونیستی در وادار کردن ساکنان محله الشیخ جراح قدس به ترک خانه‌هایشان و یهودی سازی این شهر را محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی با تبانی در دادگاه‌های قدس حکم مصادره دهها واحد مسکونی در محله شیخ جراح قدس را صادر کرده است و صدها فلسطینی در معرض آوارگی اجباری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احمد المدلل» یکی از مقامات ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مقاومت در غزه از اتفاقات قدس و تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در محله الشیخ جراح دور نخواهد بود و آماده پاسخ به جنایات اشغالگران است.

او در گفت‌وگوبا شبکه فلسطین الیوم گفت: مقاومت همیشه تاکید می‌کند که برای پاسخ به جنایات اشغالگران آمادگی کامل دارد و پیام آن در روزهای ابتدایی حوادث قدس کاملا روشن بود.

المدلل گفت: دادگاه رژیم اشغالگر هیچ ارتباطی با قوانین انسانی ندارد و در واقع همین دادگاه است که بر جنایت جدید رژیم اشغالگر علیه مردم ما در محله الشیخ جراح سرپوش می‌گذارد.

این مقام ارشد جهاد اسلامی گفت: مردم در کرانه باختری و قدس با برپایی یک انتفاضه مخالفت خود را با این جنایت رژیم اشغالگر علیه مردم ما در محله الشیخ جراح اعلام و مقاومت را با همه اشکال آن فعال کنند.

المدلل تاکید کرد: جرایم رژیم اشغالگر علیه اهالی الشیخ جراح حلقه‌ای از زنجیره جرایم بی وقفه برای تخلیه قدس از مردم آن و تبدیل آن به پایتخت اسرائیل است.
این مقام جهاد اسلامی از اتحادیه عرب، تشکیلات خودگردان و جامعه بین المللی خواست به مسئولیت خود در مقابله با جرایم رژیم اشغالگر علیه مردم قدس عمل کند.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)  هم با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که  رژیم صهیونیستی  آشکارا هویت فلسطینی قدس و موجودیت مردم در این شهر را هدف گرفته است.

حماس افزود: این عمل نژادپرستانه  و خطیر، جنایت تازه‌ای است که به کارنامه سیاه رژیم اشغالگر در تجاوزگری علیه فلسطینیان قدس افزوده می‌شود و اگر  یک موضع محکم و جسورانه در قبال آن اتخاذ نشود، اشغالگران گستاخ‌تر می‌شوند.

این جنبش از فلسطینیان قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی خواست  مانند آنچه در محله باب الرحمه و باب العامود رخ داد، با صفوف به هم پیوسته سپری انسانی برای محافظت از این محله تشکیل بدهند و نقشه‌های اشغالگران درباره این محله را نقش بر آب کنند.

در همین حال رسانه های رژیم صهیونیستی امروز(یکشنبه) اعلام کردند که بر اساس ارزیابی‌های ارتش این رژیم مقاومت در غزه پاسخ به تصمیم به تعویق افتادن انتخابات را به دلیل حادثه شمال فلسطین اشغالی که ده‌ها کشته از بین صهیونیست‌ها برجای گذاشت، به تعویق انداخته است.

این رسانه‌ها گفتند: ارتش اسرائیل نگران است که حماس راکت پراکنی‌ها را از سر گرفته یا اواخر هفته حملاتی را از نوار غزه و کرانه باختری انجام دهد.
 

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین غزه مقاومت رژیم اشغالگر علیه رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو

مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در منطقه «بئر السبع» در سرزمین‌های اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق، این حمله ظهر پنجشنبه با موشک‌های «کروز پیشرفته ارقب» صورت گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که که براساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، یاری اهالی ما در غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، این موضع توسط مجاهدان مقاومت اسلامی عراق مورد هدف قرار گرفت.

شبکه المیادین نیز گفت که برای نخستین بار تل آویو از خاک عراق هدف حمله قرار گرفته است.
مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه نیز از حمله پهپادی به یک هدف مهم در بندر ایلات واقع در فلسطین اشغالی خبر داد.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تظاهرات خانواده های اسرای اسرائیلی در تل آویو تظاهرات علیه نتانیاهو برای آزادی اسرا

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • آمار شوکه‌کننده از تجاوزات اشغالگران به بخش کار و اقتصاد غزه
  • سرگیجه بزرگ!
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد