Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:50:14 GMT

نتایج دیدار‌های هفته سی و پنجم لوشامپیونه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۲۰۲۳

نتایج دیدار‌های هفته سی و پنجم لوشامپیونه

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با برگزاری ۵ مسابقه از هفته سی و پنجم، لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) پیگیری شد.

بوردو یک - رن صفر

تک گل پیروزی بخش این بازی را برای تیم میزبان، یعنی بوردو، مارا در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند. تیم بوردو با پیروزی و کسب ۳ امتیاز این بازی با ۳۹ امتیاز به رتبه پانزدهم جدول صعود کرد و تیم رن نیز با شکست در این بازی و با ۵۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برس یک - نانت ۴

گل‌های این بازی را سیمون، بلاس، لوزا و کولیبالی از روی نقطه پنالتی به ترتیب در دقایق ۱۵، ۲۷، ۵۷ و ۶۲ برای تیم نانت به ثمر رساندند و تک گل تیم برس را نیز فایور در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.

تیم نانت با کسب ۳ امتیاز این دیدار حساس و با ۳۴ امتیاز در رتبه هجدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت و امید خود را برای باقی ماندن در سطح اول فوتبال فرانسه افزایش داد. تیم برس نیز با ۴۰ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

دیوژن یک - متز ۵

گل‌های این بازی پر گل را گونیه، شارپ، چافیک (بازیکن دیوژن)، واگنر و برون برای تیم متز به ثمر رساندند و تک گل تیم دیوژن را نیز بالده در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند.

تیم متز با پیروزی پر گل مقابل تیم انتهای جدولی دیوژن با ۴۶ امتیاز به رتبه نهم جدول لوشامپیونه صعود کرد و تیم سقوط کرده دیوژن نیز با ۱۸ امتیاز در قعر جدول لیگ فوتبال فرانسه باقی ماند.

لوریان ۲ - آنژه صفر

گل‌های این بازی را لیسا از روی نقطه پنالتی و لموین در دقایق ۴۴ و ۴۷ برای تیم لوریان به ثمر رساندند. تیم لوریان با پیروزی مقابل تیم ۱۰ نفره متز و کسب ۳ امتیاز این بازی و با یک پله صعود با ۳۵ امتیاز به رتبه هفدهم جدول لوشامپیونه صعود کرد.

تیم آنژه نیز با ۴۱ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

نیم المپیک ۲ - رنس ۲

گل‌های این بازی را امبوکو و فیلیپس در دقایق ۳۰ و ۸۰ برای تیم رنس و ریپارت و موسی کونه در دقایق ۴۷ و ۷۱ برای تیم نیم المپیک به ثمر رساندند. تیم‌های رنس و نیم المپیک با تساوی و کسب یک امتیاز این بازی به ترتیب با ۴۲ و ۳۲ امتیاز در رتبه‌های یازدهم و نوزدهم جدول لوشامپیونه باقی ماندند.

بیشتر بخوانید 

جذب لیونل مسی، رویای تیم فوتبال پاری سن ژرمن

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه بوردوی فرانسه لیگ فوتبال جدول لوشامپیونه گل های این بازی ثمر رساندند امتیاز در رتبه باقی ماند برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است

سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: همیشه گفته‌ام یکی از موردهایی که باعث نتیجه گرفتن می‌شود، ساختن است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل مس رفسجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: فردا انتظار بازی خوب از دو تیمی خوب را دارم. خیلی اتفاقات در بازی می‌افتد. مس رفسنجان نسبت به نیم‌فصل اول، سبک بازی‌اش را تغییر داده است و متفاوت بازی می‌کند. به همین دلیل، انتظار بازی خوب از هر دو تیم را دارم. برای ما این دیدار مهم است، چون در بازی‌های اخیر نتیجه لازم را نگرفته‌ایم و فردا برای بردن بازی خواهیم کرد.

کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است

 

وی در ادامه افزود: همه بازی‌ها مهم هستند. آن چیزی که به ما مربوط می‌شود این است که نمایش خوبی داشته باشیم. هر دو تیم دنبال پیروزی هستند و برای همین است که می‌گویم انتظار بازی خوب دارم. امیدوارم در پایان کار ما خوشحال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که دلیل عملکرد نه چندان خوب تیمش در دیدارهای اخیر چیست، گفت: در ابتدا باید بگویم دلیل باختن‌های ما این نبود که نمایش خوبی نداشتیم. در برخی از بازی‌ها شایسته شکست نبودیم. به نسبت نیم‌فصل اول بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم، به خصوص در خطوط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم. خیلی از موضوعات بود که بازی‌ها را واگذار کرده‌ایم. همیشه مصدوم داریم، ولی چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟ وقتی مصدومیت برای بازیکنان پیش می‌آید، شانس به بازیکنان جوان می‌رسد که خودشان را نشان دهند. ما یکی از تیم‌هایی هستیم که به بازیکنان جوان بها داده‌ایم. همیشه گفته‌ام یکی از موردهایی که باعث نتیجه گرفتن می‌شود، ساختن است. شاید بین رتبه پنجم تا هفتم تفاوتی برای ما نداشته باشد، مهم ساختن تیم است.

اوزونیدیس درباره اینکه مصدومیت بازیکنان به شرایط آنها بازمی‌گردد یا وضعیت زمین‌ها در ایران گفت: بزرگ‌ترین مشکل، شرایط زمین‌هاست و برای همین گفته‌ام برای فصل آینده باید در زمینی تمرین کنیم که امکانات خوبی داشته باشد. شرایط زمین تمرین در تهران خوب نیست و خواسته‌ام تیم برای فصل آینده به سیرجان برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران