Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری معا، محمد اشتیه روز یکشنبه در دیدار با «سون کوهن بورگسدورف» نماینده اتحادیه اروپا در دفتر کارش در رام الله گفت: انتخابات به تعویق افتاده و لغو نشده است و ما از اروپا می خواهیم به تلاش برای اعمال فشار به اسرائیل با هدف برگزاری انتخابات در قدس و تضمین مشارکت مردم این شهر در آن ، ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با نماینده اتحادیه اروپا همچنین، در باره احداث ایستگاه آب شیرین کن در نوار غره به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار و مشارک ۱۵۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا در آن و نیز طرح های گازرسانی به نیروگاه تولید برق در غزه به عنوان طرحی اروپایی -قطری را برای کاهش بحران برق غره بحص و گفت وگو کرد.

محمود عباس بامداد جمعه در پی نشستی که درباره انتخابات برگزار شده بود اعلام کرد: رهبری فلسطین تصمیم گرفت انتخابات را تا زمان تضمین مشارکت مردم قدس در آن، به تعویق بیاندازد.

پیشتر مشاور محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان از احتمال به تعویق افتادن انتخابات فلسطین گفت .

پیش از اعلام تعویق انتخابات، بر اساس فرمان ریاستی رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مقرر شده بود تا انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین در روز ۲۲ ماه مه‌ (یکم خرداد) و انتخابات ریاست جمهوری در ۳۱ ژوئیه (۹ مرداد) و چنانچه انتخابات مجلس قانونگذاری به مرحله دوم کشیده نشود، انتخابات مجلس ملی در ۳۱ آگوست (۹ شهریور) برگزار شود.

پس از ۱۵ سال، این نخستین بار بود که تشکیلات خودگردان فلسطین حکمی برای برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری، ریاست جمهوری و مجلس ملی صادر می‌کرد که مورد استقبال جنبش حماس نیز قرار گرفته بود.

برچسب‌ها محمود عباس تل آویو تشکیلات خودگردان فلسطین اتحادیه اروپا اسرائیل قدس رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود عباس تل آویو تشکیلات خودگردان فلسطین محمود عباس تل آویو تشکیلات خودگردان فلسطین اتحادیه اروپا اسرائیل قدس رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور تشکیلات خودگردان انتخابات مجلس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان

منابع محلی در شهر طولکرم در کرانه باختری بامداد امروز از تیراندازی نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت خودروی «عمر ابوالفول» از رزمندگان گردان طولکرم و فرمانده یگان الموت در گردان «طولکرم» خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، او که به شدت زخمی شده بود در بیمارستان «رفیدیا» در شهر نابلس به شهادت رسید؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.
به گفته منابع محلی، پیکر مجروح عمر ابو الفول ابتدا به بیمارستان «ثابت ثابت» در شهر طولکرم منتقل شده و سپس عناصر امنیتی تشکیلات نیز خود را به بیمارستان رسانده‌اند و پس از رزمندگان فلسطینی مجبور به انتقال شهید ابو الفول به بیمارستان «رفیدیا» در نابلس شده‌اند که در آن‌جا به شهادت رسیده است.

در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و سازمان‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی موضوعی است که سال‌هاست فلسطینی‌ها خواستار برچیده شدن آن هستند؛ طی سال‌های گذشته در موارد بسیاری نهاد‌های امنیتی اسرائیلی ترور یا بازداشت نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری را به تشکیلات خودگردان سپرده‌اند.

منبع: تسنیم

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط