Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:23:08 GMT

۹ کشته و زخمی در ۲ تیراندازی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۲۲۲۲

۹ کشته و زخمی در ۲ تیراندازی در آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آمریکا امروز (یک‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد در ۲  حادثه تیراندازی شب گذشته در نیواورلئان حداقل یک کشته و ۸ مجروح گزارش شده است.

بنابر اعلام پلیس نیواورلئان تیراندازی اول در بخش ۵ شهر و پیش از نیمه شب انجام شده و در آن ۵ مجروح گزارش شده است.

ای‌بی‌سی نیز اعلام کرد تمام مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند، اما یکی از آن‌ها جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ مجروح دیگر نیز در این حادثه گزارش شده است که با خودروی شخصی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تیراندازی دیگری نیز ساعت ۲ نیمه شب در بخش مرکزی شهر اتفاق افتاد که ۲ مجروح برجای گذاشته است. بنابر اعلام پلیس این ۲ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند. جزئیات بیشتر از حال این ۲ مجروح گزارش نشده است.

اطلاعات و جزئیات دیگری درباره انگیزه وقوع این ۲ حادثه و بازداشت مظنونان آن در اختیار نیست.

این در حالی است که در حادثه دیگری و در جریان تیراندازی در یک کلوپ شبانه در ایالت ویسکانسین آمریکا چندین نفرمورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقام‌های ایالت ویسکانسین آمریکا خبر داد، یک فرد مسلح در باشگاه شبانه «گرین بِی» دست به یک حمله مسلحانه زد که ۲ نفر کشته شدند و یک نفردیگر به‌شدت زخمی شد.

روز گذشته نیز در واشنگتن در خانه‌ای نزدیک ایستگاه مترو واترفرانت تیراندزای شد که به‌دنبال خودداری فردی مسلح از زمین گذاشتن سلاح خود، پلیس به وی شلیک کرد. فرد مسلح که در شرایط وخیمی به‌سر می‌برد، به بیمارستان منتقل شده است.

در حالی که روزانه خبر‌های متعددی درباره تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح در آمریکا اجازه نمی‌دهد که قانونی درخصوص اعمال محدودیت برای در اختیار داشتن سلاح در این کشور تصویب شود.

ماه گذشته «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، قوانینی برای محدود کردن حمل اسلحه گرم ارائه داد و تیراندازی‌های مکرر در این کشور را یک آبروریزی برای آمریکا در سطح بین‌المللی خواند. او از کنگره خواست این قانون را تصویب کنند.

آمار نشان می‌دهد ۴۷ هزار آمریکایی طی ۱۵ ماه گذشته براثر تیراندازی در این کشور کشته شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا پلیس آمریکا خشونت در آمریکا حوادث بین الملل بیمارستان منتقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت

منابع خبری از کشته و مفقود شدن شماری بر اثر سیل ویرانگر در برزیل خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از الفرات نیوز، سیل در ایالت ریوگرانده در جنوب برزیل شمار زیادی کشته و مفقود برجای گذاشت و هزاران نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند. این سیل تاکنون ۵۶ کشته و ۷۴ زخمی و ۶۸ مفقود برجای گذاشته است.

این چهارمین سیل در یک سال گذشته است و سه سیل قبلی در پائیز نیز منجربه کشته شدن مجموعاً ۷۵ نفر شد.

به گفته سرویس زمین‌شناسی برزیل، حجم این سیل از سیل سال ۱۹۴۱ فراتر رفته و در برخی شهرها سطح آب به بالاترین حد خود در ۱۵۰ سال گذشته در این کشور رسیده است.

روز گذشته یک سد واقع در یک نیروگاه برق آبی بین شهرهای بنتو گونکالوس و کوتپپورا تاحدی تخریب شد و تمامی شهرهای مجاور را به زیر آب برد. خروش یک رودخانه نیز باعث از بین رفتن یک پل در نزدیکی شهر لینا نوا شد.

بارش بی‌وقفه باران از روز دوشنبه آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود حداقل تا روز یکشنبه آتی ادامه یابد.

وضعیت آب‌وهوایی آمریکای جنوبی متأثر از پدیده طبیعی «ال‌نینو» است که به‌طور دوره‌ای سطح آب‌ها را گرم کرده و باعث خشکسالی در شمال و بارندگی شدید در جنوب می‌شود.

امسال این پدیده در کنار سیل‌های مکرر در جنوب، باعث خشکسالی بی‌سابقه در آمازون شده است. دانشمندان معتقدند این شرایط ناشی از تغییرات آب‌وهوایی با عوامل انسانی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس