Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: مشخص نیست چرا وقتی استقلال از عربستان بازگشته این موضوعات مطرح می‌شود و آن موقع که آنها به دیدار حریفان آسیایی شأن می‌روند این مسائل وجود نداشت.

به گزارش ایمنا، ساعتی پیش مسئولان سازمان لیگ به صورت غیر رسمی در تماس با مدیر رسانه‌ای این تیم از تعویق دو روز دیدار این تیم برابر استقلال خبر داده‌اند؛ خبری که البته با واکنش منفی گاندوها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص با مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تماس برقرار کردیم.
 

مجتبی فریدونی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعتی پیش مسئولان سازمان لیگ در تماس با مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب آهن از تعویق دو روز دیدار این تیم برابر استقلال خبر داده‌اند. این موضوع برای ما غیر قابل قبول است. ما تمام کارهای سفر را انجام داده‌ایم. در واقع این برنامه از یک ماه پیش از سوی سازمان لیگ اعلام شده است. مثل بقیه تیم‌ها که تمام مقدمات سفر تیم شأن را مهیا می‌کنند ما نیز تمام اقدامات لازم را انجام داده‌ایم، تهران هتل رزرو کرده‌ایم و بلیط هواپیما تهیه کرده‌ایم.

وی با اشاره به حضور سه روزه تیم ذوب آهن در تهران برای دیدار بعدی گاندو ها برابر گل گهر تصریح کرد: بعد از بازی استقلال که در ۱۷ اردیبهشت انجام می‌شود سه روز هتل را تدارک دیده‌ایم و حتی زمین تمرین را برای آماده شدن سبز پوشان مقابل گل گهر سیرجان پیش بینی کرده‌ایم و لازم است برای اطلاع آقایان بگویم که برای بازگشت از سیرجان نیز که ۲۳ اردیبهشت خواهد شد بلیط چارتر رزرو کرده‌ایم و به هیچ عنوان تغییر تاریخ‌ها برایمان امکان پذیر نیست.

مدیرعامل باشگاه اصفهانی افزود: اگر مسئولان سازمان لیگ می‌خواستند با اعلام غیر رسمی به مدیر رسانه‌ای نظر مجموعه تیم را جویا شوند متوجه شدند که کاملاً با تغییر تاریخ دو روزه دیدارهایمان مخالف هستیم و با این شرایط هرگز بازی نمی‌کنیم.

فریدونی در واکنش به اجبار سازمان لیگ و حتی سه بر صفر شدن بازی در صورت عدم حضور ذوبی ها ادامه داد: اصلاً بازی برای ما امکان پذیر نیست و ضررهای هنگفتی متحمل می‌شویم، اگر می‌خواهند این طور برنامه ریزی کنند هیچ سنگی رو سنگ بند نمی‌شود. تیم ما بعد از ۲۶ فروردین که با پدیده دیدار کرده هیچ مسابقه‌ای نداشته و تنها دو سه بار اردوی مقطعی برگزار کرده‌ایم تا از شرایط مسابقه دور نمانیم. اگر برنامه‌ای تدوین شده باید به برنامه پایبند باشند و نمی‌شود چند روز قبل از بازی آنها را تغییر بدهیم.

وی در پایان تصریح کرد: مشخص نیست چرا وقتی استقلال از عربستان بازگشته این موضوعات مطرح می‌شود و آن موقع که آنها به دیدار حریفان آسیایی شأن می‌روند این مسائل وجود نداشت. مطمئناً تصمیم مجموعه ذوب آهن تغییری نمی‌کند و ما همان ۱۷ ام به دیدار استقلال می‌رویم یا اصلاً بازی نمی‌کنیم.

کد خبر 490883

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن استقلال تهران استقلال سازمان لیگ فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان لیگ ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند