Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، حسن بیگی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری با اشاره به ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری طبق زمان قانونی از ١٣ فروردین ما به مدت هفت روز، تصریح کرد: در میاندوره ای اول نیز که سال ٩٨ برگزار شد؛ ١٤٣ نفر ثبت نام کردند.

وی در خصوص آمار ثبت نام شدگان داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان تهران عنوان کرد: ١٠٠ درصد ثبت نام شده ها از آقایان هستند و سن ٣٢ نفر آنها ٤١ تا ٥٥ سال هستند، همه داوطلبان حوزوی هستند، ٥٧ درصد از میان ایثارگران و همه داوطلبان شیعه مذهب هستند؛ ٧٢ درصد از ٥٤ نفر داوطلب، دارای سابقه داوطلبی ادوار گذشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته رئیس ستاد انتخابات استان تهران؛ داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری که لازم بود، برای آزمون به قم رفتند، پرونده داوطلبان از فرمانداری ها به شورای نگهبان ارسال شده و رسیدگی به صلاحیت ها تا ٢٧ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
حسن بیگی گفت: مطابق تقویم زمان بندی، داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از ١٣ خردادماه لغایت ٢٦ خردادماه به مدت ١٤ روز فرصت تبلیغ دارند و کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری بر همین اساس پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: مطابق ماده ١٩ آیین نامه، این کمیسیون وظایفی به عهده دارد که تضمین برخورداری نامزدها از امکانات دولتی و همچنین برخورداری مساوی نامزدها از امکان تبلیغ در صدا و سیما از وظایف کمیسیون تبلیغات است؛ طی دو هفته فرصت تبلیغات اگر ستادها تخلفی مرتکب شوند، این کمیسیون بررسی و به آنها ابلاغ می شود و یک نسخه از مکاتبات به مراجع نظارتی ارسال می شود.

وی به وظایف کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: طبق ماده ١٩ آیین نامه اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری این کمیسیون تشکیل شده است.

وی افزود: در استان تهران ٣٧ هیئت اجرایی برای برگزاری انتخابات متشکل از فرماندار، بخشدار، مدیرکل ثبت احوال و دادستان به همراه ٨ نفر معتمد هستند و مطابق تقویم زمان بندی از تاریخ ٨ تا ١٢ فروردین ماه به مدت پنج روز تشکیل شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور انتخابات خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری استان تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ملک حسینی در جمع هیات رئیسه سپاه فتح استان ادامه داد: اینکه بگوییم کتاب خاطرات شهدا زیر چاپ می‌رود خوب است، اما باید سعی شود کتاب‌های صوتی نیز در این زمینه تولید شود.
فرمانده سپاه فتح هم با بیان اینکه آغاز برنامه ریزی اجلاسیه‌های شهدای استان از آذر ۱۴۰۱ بود گفت: این اجلاسیه‌ها ۳۲ کمیته دارد که می‌توان به اجلاسیه شهدای هلال احمر، کهگیلویه، باشت، گچساران، بهمئی، دانش آموزی و دانشجویی اشاره کرد.
سردار خرم دل افزود: قرار است امسال ۲۰ اجلاسیه برگزار شود که از این تعداد ۱۲ مورد در مرکز استان است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران