Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:27:21 GMT

شکایت دستیار سابق مجیدی به فیفا رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۲۳۲۷

شکایت دستیار سابق مجیدی به فیفا رسید

شکایت نبوشا میلیشیچ لکیچ دستیار سابق فرهاد مجیدی به فیفا وصول شده و تا زمانی که این پول پرداخت نشود، استقلال حق فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی را نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، نبوشا میلیشیچ لکیچ دستیار صربستانی فرهاد مجیدی در فصل قبل استقلال بود که پس از زمان کوتاهی حضور در جمع آبی‌پوشان، از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جدایی این مربی و دریافت نکردن مطالباتش، لکیچ شکایت خود را به فیفا برد و پس از وصول این شکایت، دردسری تازه برای استقلال به وجود آورده است و اگر باشگاه استقلال پول این مربی را پرداخت نکند، نمی‌تواند در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فعالیتی داشته باشد.

باشگاه استقلال در این مدت چندین بار با پرونده‌های مطالبات خارجی خود مواجه شده است و چندی پیش به خاطر پرونده بودوروف، پنجره نقل و انتقالات استقلال به خطر افتاده بود. همانطور که مشخص است تا زمان شروع فصل نقل و انتقالات، پنجره‌ای برای هیچ باشگاهی وجود ندارد و اگر وصول شکایت در بازه زمانی نقل و انتقالات باشد، آن موقع است که می‌توان گفت پنجره نقل و انتقالات بسته شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 490887

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش ایران فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران فرهاد مجیدی کمیته انضباطی فیفا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!

به گزارش ورزش سه، امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلا او به سرقت رفت.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری انجام ندادم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد، بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد، باز خداراشکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است