Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:30:00 GMT

دستگیری یک عامل تیراندازی در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۲۵۶۷

دستگیری یک عامل تیراندازی در آبادان

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان روزشنبه گفت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی در  مراسم جشن عروسی در ایام پایانی پارسال (۱۳۹۹)  و انتشار فیلم آن در فضای مجازی، بلافاصله صاحب مراسم به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به دادسرا معرفی، سپس شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی که از صحنه متواری شده بود در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خوشبختانه حساسیت و پیگیری جدی این فرماندهی باعث شد ،ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی  موفق شدند مخفیگاه عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در عملیاتی ضربتی متهم متواری را دستگیر و  سلاح کلت کمری بکار رفته، در محل اختفای وی کشف شد.

سرهنگ زلقی افزود: ماموران پلیس  به دنبال  این ماموریت موفق شدند 2نفر دیگر از دارندگان سلاح کمری غیر مجاز که آن شب به صورت مسلح در مراسم عروسی حضور داشتند را شناسایی و دستگیر کنند از مخفیگاه آنان 2 قبضه سلاح کمری کشف و ضبط شد، متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی خود ،پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و از آن طریق راهی زندان شدند.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به افرادی که از قانون تخطی می کنند، گفت: پلیس و دستگاه قضایی با عوامل تیراندازی در مراسمات مختلف به‌ویژه جشن‌های عروسی  آنهم در شرایط کرونایی برخورد قاطع خواهد کرد ،لازم به ذکر است سلاح های دارای مجوز مورد استفاده در عروسی‌ها نیز ضبط، و مجوز آنها باطل خواهد شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری عامل تیراندازی تیراندازی در مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد