Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:43:43 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۲۶۶۴

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تربت جام- فرمانده انتظامی تربت‌ جام گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر فعالیت عده ای در خصوص تولید غیرقانونی ارز دیجیتال، کارآگاهان پلیس در بازرسی از یک واحد صنعتی شهرستان موفق به کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) شدند که بدون هرگونه مدارک ثبت شده گمرکی به کارگیری شده بود.مجتبی موهبتی افزود: این عملیات با همکاری ماموران شرکت برق شهرستان انجام شد که ماموران پس از دستگیری ۲ متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده تشکیل شده را به مراجع قضایی تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گناباد- مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان خواف گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در مجموع ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۵ میلیارد ریال توسط این شرکت بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در این منطقه توزیع شده است. شهرام سلطانی افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، انواع حبوبات و قند و شکر است که توسط این شرکت و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ستادهای مواسات و همدلی تامین شده است که هشت هزار و ۵۰۰ بسته در شهرستان خواف و هزار و ۵۰۰ بسته نیز در رشتخوار توزیع شده است.

بجستان - فرمانده انتظامی بجستان از کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک از داخل بار هندوانه در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسن آزادیخواه گفت: ماموران ایست بازرسی شهید محمد عبداللهی بجستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل هندوانه که از استان های جنوبی عازم خراسان رضوی بودند مشکوک شده و در بازرسی از آنها این میزان ماده مخدر تریاک را که در داخل هندوانه ها جاسازی شده بود کشف کردند و در این خصوص چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها تربت جام مواد مخدر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی ماینینگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت جام مواد مخدر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تربت جام مواد مخدر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی ماینینگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، علی باقری اظهار کرد: ۵ حفار غیر مجاز در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی روستای خواجه آباد سرولایت نیشابور دستگیر شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان خراسان رضوی ادامه داد: حفاران غیرمجاز با یک دستگاه خودرو بودند که طی بازرسی از داخل خودرو دو دستگاه فلزیاب، بیل و کلنگ کشف شده است.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران یگان حفاظت شهرستان نیشابور و طبق دستور مقام قضائی، محتویات گوشی نامبردگان مورد بررسی قرار گرفت که تصاویری مرتبط با برخی جرایم در حوزه میراث فرهنگی کشف شد.

باقری گفت: برابر دستور مقام قضائی سه نفر از متهمان تا بررسی کامل روند پرونده به زندان قوچان روانه شدند.

دیگر خبرها

  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند