Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ٣٧ هیات اجرایی متشکل از فرماندار، بخشدار، مدیرکل ثبت احوال و دادستان به همراه هشت معتمد برای برگزاری انتخابات در این استان فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شکراله حسن بیگی در جلسه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری با اشاره به ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری طبق زمان قانونی از ١٣ فروردین ما به مدت هفت روز، تصریح کرد: برای سه کرسی مجلس خبرگان رهبری این دوره از استان تهران، ۵۴ نفر و در میاندوره ای اول که سال ٩٨ برگزار شد، ١٤٣ نفر ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آمار ثبت نام شدگان داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان تهران عنوان کرد: ١٠٠ درصد ثبت نام شده ها از آقایان هستند و سن ٣٢ نفر آنها ۴۱ تا ۵۵ سال است.

حسن بیگی اضافه کرد: همه داوطلبان حوزوی، ۵۷ درصد آنها از میان ایثارگران و همه داوطلبان شیعه و ٧٢ درصد دارای سابقه داوطلبی ادوار گذشته اند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان تهران، داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری که لازم بود، برای آزمون به قم رفتند و پرونده داوطلبان از فرمانداری ها به شورای نگهبان ارسال شده است و رسیدگی به صلاحیت ها تا ٢٧ اردیبهشت ادامه دارد.

حسن بیگی گفت: مطابق تقویم زمان بندی، داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از ١٣ خرداد لغایت ۲۶ خرداد به مدت ۱۴ روز فرصت تبلیغ دارند و کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری بر همین اساس پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: مطابق ماده ١٩ آیین نامه، این کمیسیون وظایفی به عهده دارد که تضمین برخورداری نامزدها از امکانات دولتی و همچنین برخورداری مساوی نامزدها از امکان تبلیغ در صدا و سیما از وظایف کمیسیون تبلیغات است.

حسن بیگی اضافه کرد: طی ۲ هفته فرصت تبلیغات اگر ستادها تخلفی مرتکب شوند، این کمیسیون موضوع را بررسی و به آنها ابلاغ می کند و یک نسخه از مکاتبات به مراجع نظارتی ارسال می شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان تهران حسن بیگی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری