Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در صفحه نخست روزنامه بامداد جنوب می‌خوانیم:کارگران باید امنیت شغلی و جایگاه اجتماعی داشته باشند، تشریفات گمرکی در بندر الرویس مشکل‌ساز است، دعوت از ۱۴ کاندیدا توسط جبهه اصلاحات برای ارائه برنامه، چرا انتشار اسامی دریافت کنندگان واکسن ممنوع شد؟، واردات واکسن اسپوتنیک به‌جتی مطالبات برق و گاز از عراق، کاشه قیمت خودرو همراه با کاهش بهای دلار و واکنش شدید حسن فتحی به اقدام جدید سرمایه‌گذار ترک فیلم «مست عشق».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین صفحه روزنامه پیام عسلویه این تیترها را می‌شود دید: بحران بی پایان کم آبی در ایران، املاک شهرداری بوشهر در شیراز تاراج شد، بحرانی‌ترین سال آبی نیم‌قرن بوشهر، موانع فعالیت‌های بخش خصوصی در استان بوشهر حذف شود، ۶ فوتی دیگر، پیمانکار تقاطع باغ‌زهرا با پروژه بازی می‌کرد، بی‌بورس نفس کشیدنم دشوار است! و ۵۰ میلیارد تومان برای خط آبرسانی سیراف-جم اختصاص یافت

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های بوشهر کمبود آب ویروس کرونا رهبر انقلاب کارگران بازار بورس انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «مولود فقر»، روزنامه زاینده‌رود با تیتر «حراج‌هایی که از مد نمی‌افتد» روزنامه شهرآرا با تیتر «کاسبی با نداری مردم!» و روزنامه نقدحال با تیتر «اختصاص یارانه‌ها به تولید» منتشر شد.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت