Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه با همکاری دستگاه قضایی ۱۱۶ واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان احیا شدند، گفت: گروه صنعتی خوتکا، دو واحد تولیدی فولاد در بندر امیرآباد و واحد تولیدی خزرخز به کمک دستگاه قضا در مازندران احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند. حسن خیریان‌پور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همکاری‌های قوه قضائیه برای رفع موانع تولید در استان مازندران بیان کرد: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی راکد یکی از اقدامات مشترک استانداری و قوه قضاییه در استان مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در سال ۹۹ با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان مازندران و همکاری دستگاه قضایی ۱۱۶ واحد تولیدی و صنعتی احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.
معاون استاندار مازندران، گفت: یکی از واحد‌های خیلی مهم تولیدی استان که چندین سال قبل هم به‎‌عنوان واحد نمونه کشوری شناخته شده بود، گروه صنعتی خوتکا در شهرستان آمل بود که با همکاری دستگاه قضایی و ستاد تسهیل ملی احیای مجدد شد و تاکنون چند واحد آن فعالیت مجدد خود را آغاز کرده اند.
خیریان پور عنوان کرد: با همکاری دستگاه قضا دو واحد تولیدی فولاد در بندر امیرآباد بهشهر و همچنین واحد تولیدی خزرخز در نشتارود تنکابن نیز با فعالیت سرمایه گذار جدید و تغییر خط تولید، به چرخه تولید بازگشتند.    بیشتر بخوانید:  افزایش فعالیت و صادرات واحد‌های تولیدی اردبیل برای تحقق راهبرد «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها»   انتهای پیام/  برچسب ها: حسن خیریان پور مازندران ستاد تسهیل رفع موانع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مازندران ستاد تسهیل رفع موانع همکاری دستگاه واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدودا ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد