Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: براساس صحبت‌هایی که انجام دادیم، به زودی مشکل حل خواهد شد و پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه باز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم و جدایی فراز کمالوند اظهار داشت: چند روزی است درگیر ویروس کرونا شده‌ام و در روزهای آخر قرنطینه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من امروز متوجه جدایی فراز کمالوند شدم. روزی که کمالوند به استقلال آمد، فرهاد مجیدی مهربانانه برخورد کرد و روزی هم که جدا شد، همین برخورد صورت گرفت.

وی افزود: آقای کمالوند جزو استقلالی‌هایی است که واقعاً عاشقانه این تیم را دوست دارد و هر کجا باشد، برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. اکنون هم مسئولیت تیم بزرگی را بر عهده گر‌فته و سرمربی سایپاست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه با شکایت مربی سابق آبی‌پوشان گفت: وکیل این مربی که ما را محکوم کرده، همان وکیل شفر است که یک بار در همین برنامه گفتم 28 هزار دلار هم به او اضافه پرداخت کردیم. او یک مقدار مشکل ایجاد کرد که پنجره ما بسته شد. براساس صحبت‌هایی که انجام دادیم، به زودی مشکل حل خواهد شد و پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه باز می‌شود.

خلیل‌زاده همچنین درباره اینکه آیا عضوی به کادر فنی تیم استقلال اضافه خواهد شد یا نه، اظهار داشت: اطلاع ندارم. باید با فرهاد مجیدی صحبت کنیم تا بعداً در این باره اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال پنجره نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

 

 

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)