Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختری که کارگر کافه بود، از همکار خود به اتهام تجاوز شکایت کرد.

مدتی قبل دختر جوان شکایت خود را از یک پسر جوان تهرانی به اتهام تجاوز ثبت کرد.با طی روال قانونی،رسیدگی به این پرونده در جریان قضایی قرار گرفت و متهم شناسایی و بازداشت شد.روز گذشته در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کافه خلوت به من تجاوز شد

شاکی پرونده به نام سمیرا در طرح شکایت خود گفته بود:«مدتی قبل برای کار از یکی از روستاهای همدان به تهران آمدم.بعد از مدتی بالاخره توانستم به عنوان کارگر در یک کافه استخدام شوم و مشغول به کار شدم.شب ها بعد از اینکه ساعت کار کافه تمام می شد من و یکی دیگر از همکارانم که یک پسر جوان به نام سهراب بود،وظیفه مرتب کردن کافه را داشتیم.تا اینکه یک شب بعد از خلوت شدن کافه سهراب به من حمله کرد و من را مورد تجاوز جنسی قرار داد.من متوجه نشده بودم که او در کافه را قفل کرده بود.»

در جلسه محاکمه متهم پشت تریبون قرار گرفت و در دفاع از خود گفت:«اتهام تجاوز به عنف را قبول ندارم.من با سمیرا دوست بودم و یک شب در کافه با او ارتباط برقرار کردم.قبول دارم اشتباه کردم و پشیمانم.»

قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور، با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا توفیق است، اظهار کرد: شما از دو جهت باید به خانواده‌های شهدا سرکشی کنید یکی از باب شنیدن مشکلات همچون بقیه مسئولان و دیگر اینکه دیدن و تفقد از این خانواده حتی اگر خوا‌سته‌ای نداشته باشد زحمت شماست، در قسمت دوم برکات معنوی هم وجود دارد.

او با اشاره به بحث میز خدمت‌ها، افزود: اگر در میز خدمت جواب مثبت ارائه می‌شود پس چرا مراجعین در ادارات پاسخ مثبت نمی‌گیرند؟ باید این میز خدمت‌ها را مقداری جا‌ن‌دارتر کرده و آمار درستی از آن داشته باشیم. 

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: باید ببینیم چند مراجعه کننده در میز خدمت بعد از نماز جمعه مصلی آمدند، چند نفر برای بار اول و چند نفر برای بار چندم مراجعه کردند، که اگر فردی مثلا مشکلش با پنج بار مراجعه در ادارات برطرف نشد اینجا حل شد، پس میزخدمت می‌تواند مسئولان را باانگیزه‌تر کند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: می‌خواهیم به‌وسیله میز‌های خدمتی که در ملاعام گذاشته می‌شود میز خدمت‌هایی که در ادارات وجود دارد فعال و کارآمد شود، هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آنها بیشتر خواهد بود. نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: ششمین سفر شما به استان دیار علویان مبارک باشد و از برکاتش همه مردم نفع ببرند.

قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید کشور نیز در این دیدار گفت: هدف از سفر به مازندران گرامیداشت اردبیهشت مقاومت و شهدای خانطومان، حضور در یادواره شهدا، شورای ترویج فرهنگ شهادت و سرکشی به خانواده شهدا است.

استاندار مازندران نیز دراین نشست گفت: مازندران دیار علویان است و فرهنک اصیل و ناب نباید دستخوش جریانات بیرونی و انحراف نشود.

یوسف نوری افزود: رشادت رزمندگان ٢٥ کربلا در دوران جنگ زبانزد و الگو بود آن هم با تحمل بعد مسافتی چند صد کیلومتری بوده است.

او گفت: کشاورز زادگان این دیار مدافعان حرمی را تشکیل دادند که به عنوان شهدای شاخص کشوری معرفی شدند و حالا باید با توجه ببیشتر به خانواده این شهدا، مرهمی به تمام سختی‌های آن‌ها شد.


دیگر خبرها

  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است...
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن