Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: ماهانه بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق به مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کشور می‌شود.

منوچهر گودرزی در دیدار با حجت الاسلام سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد که به مناسبت هفته کارگر صورت گرفت، بیان کرد: دراسفندماه سال ۹۸ ماهانه قریب به ۷ هزار میلیارد تومان برای پرداخت حقوق به مستمری بگیران تامین اجتماعی در سطح کشور هزینه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای مرحله اول متناسب‌سازی و افزایش‌های ناشی از اجرای این طرح در اسفند ۹۹ این مبلغ ماهانه به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید.

گودرزی یادآور شد: این درحالیست که با اجرای مرحله دوم متناسب‌سازی و تحقق ماده ۹۶ ق.ت در سال ۱۴۰۰ ماهانه بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای این قشر از جامعه هدف سازمان هزینه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان به عنوان یک فرصت طلایی تصریحکرد: این طرح در راستای کمک به رونق تولید و حمایت از کارفرمایان استان مصوب شده و تا ۳۱ تیرماه مهلت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته کارگر لرستان هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است

 ارسلان مالکی در سفر به لرستان و در بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد ، اظهار داشت: تاکنون ۴۵ هزار هکتار زمین به نهضت ملی مسکن در کشور واگذار شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین زمین در بخش قانون جوانی جمعیت، گفت: در سال گذشته وعده دادیم تا ۷۰ هزار قطعه زمین تحویل خانواده ها بدهیم که خوشبختانه تا پایان سال گذشته این تعداد قطعه زمین را تامین و به خانواده ها تحویل داده شد و امسال هم این روند ادامه خواهد داشت.

مالکی به مشکلات تامین زمین برای همه متقاضیان تائید نهایی شده در لرستان اشاره کرد و گفت : در شهرهای خرم آباد و بروجرد زمین مورد نیاز تامین شده و کار ساخت شروع شده است.

وی بیان کرد : در جلسه ی شورای مسکن استان با حضور استاندار مشکلات سد راه تامین زمین برای شهرهای استان چاره اندیشی شود.

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و چند متغیر دارد، اولین موضوع تامین زمین است، موضوع دیگر بخش آورده مردم است، که باید مشارکت کنند و سهم آورده خودشان را تکمیل کنند.

مالکی افزود: آنچه که دولت باید پیگیری کند بحث تسهیلات است، برای اینکه فشار کمتری به مردم وارد شود زیرساخت‌ها را انجام خواهیم داد، اگر هم افزایی بین متقاضیان و دولت انجام شود تا پایان سال آینده واحدهای طرح نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی