Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن نوروزی ظهر در شورای حفاظت از آب استان فارس با اشاره به اینکه امسال به لحاط اعداد و ارقام اعتبارات استان وضعیت خوبی دارد، گفت: امسال اعتبارات عمرانی به ۹۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته که امیدواریم تخصیص خوبی نیز داشته باشد.

او با بیان اینکه ۱۷۰۰ میلیارد آن از طریق واگذاری سهام شرکت‌ها و کارخانجات است که نمی‌توان روی تحقق کامل آن حساب کرد، افزود: بودجه امسال استان فارس در بدترین حالت ۱۱۰ درصد نسبت به ۹۹ رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با تاکید بر اینکه به لحاظ اعتبارات مشکلی نداریم، افزود: بحران آب در شهر‌ها و روستا‌های دارای تنش مشکلاتی را به همراه داشته و سبب شده که متولیان آب استان درخواست‌هایی داشته باشند، اما تا تنخواهی از خزانه کشور وارد نشود نقدینگی برای دستگاه‌ها وجود ندارد.

نوروزی با بیان اینکه متولیان آب استان فارس برای تامین تانکر یا سایر تجهیزات منتظر نقدینگی نباشند، بیان کرد: نقدینگی در نیمه دوم خرداد واریز می‌شود، باید مقدمات کار‌ها انجام شود تا پول برسد.

محمودرضا رضایی کوچی، معاون عمرانی استاندار فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه سند سازگاری با کم آبی استان قبل از سال ۱۴۰۰ مصوب شده است، گفت: بحران آب در استان یک داستان جدی و خیلی خیلی واقعی است و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید برای مدیریت این شرایط بسیج شوند.

او با بیان اینکه در زمان بحران همه دستگاه‌های اجرایی به مسئله آب نگاه ویژه‌ای باید داشته باشند، عنوان کرد: تصمیمات گرفته شده در اولویت است و همه دستگاه‌ها باید برای اجرای آن کمک کنند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه خاموشی‌های چاه‌های کشاورزی به زودی اعلام و به صورت جدی اجرا می‌شود، تصریح کرد: یکی از پیشنهادات مطرح شده برای حل بحران آب این است که در زمان بحران از چاه‌های غیرمجاز برای شرب استفاده شود.

رضایی با بیان اینکه امسال بودجه استان فارس در حوزه آب رشد قابل توجهی وجود دارد، عنوان کرد: انتطار داریم از تخصیص‌های جذب نشده ۹۹ و تخصیص‌های ۱۴۰۰ به آب کمک بیشتری شود.

او با اشاره به شهر‌های دارای تنش استان گفت: دو سد چشمه عاشق برای تامین آب روستا‌های اطراف و سد تنگاب برای پشتیبانی از شهر فیروزآباد در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس زنگ خطر بحران آب نقدینگی استان فارس دستگاه ها بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی