Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:04:26 GMT

آخرین جزئیات خسارت بارش های 2 روز گذشته در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۵۴۴۸

آخرین جزئیات خسارت بارش های 2 روز گذشته در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت:در پی بارش های روزهای اخیر در استان کرمان، خسارت هایی به مزارع کشاورزی در شهرستان های ارزوئیه و فاریاب وارد شده و در روستاهای نسک و حرمک در بخش گلباف شش خانه دچار آبگرفتگی شدند.

"مجید سعیدی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بارش های روزهای اخیر در سطح استان کرمان اظهار کرد: روز گذشته براثر بارندگی محور اندوهجرد به سیرچ و شهداد در شهرستان کرمان برای ساعاتی مسدود شد و بعد از پاکسازی گل و لای از روی جاده، این مسیر بعداز ظهر دیروز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین مسیر جوشان به گلباف نیز به دلیل ورود گل و لای و رسوبات روی جاده، مسدود شد که بعد از پاکسازی، محور بازگشایی شد.

سعیدی بیان کرد: در پی بارش های روزهای اخیر در استان کرمان، خسارت هایی به مزارع کشاورزی در شهرستان های ارزوئیه و فاریاب وارد شده و در روستاهای نسک و حرمک در بخش گلباف شش خانه دچار آبگرفتگی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به تخریب راه های روستایی در شهرستان قلعه گنج براثر بارندگی بیان کرد: مسیر رمشک به فنوج در جنوب استان نیز به دلیل بالا آمدن سیلاب مسدود شده بود که صبح امروز این مسیر بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا پایان هفته در استان فعال است و رگبار باران را در نقاط مختلف داریم، افزود: بارندگی های روزهای اخیر خسارت های جزئی در سطح استان ایجاد کرده که در حال بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیلاب آب گرفتگی منازل خسارت بارندگی روزهای اخیر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم نصیری با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار محترم در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 
 
وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 
 
شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان