Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منصور شریف روز دوشنبه به رسانه ها ابراز داشت: تا این لحظه ۲۰۰ واگن آوار از محلی وقوع حادثه خارج شده است.

وی در تشریح آخرین اقدام های انجام شده گفت: پنج گروه امدادی ۲ مسیر تونل و حفره‌های جدیدی برای رسیدن به محل حادثه ایجاد کردند که در مسیر موازی محل حادثه تلاش ها بی نتیجه بود و در مسیر دوم هم اکنون امدادگران در حال آوار برداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد که برای امدادگران و نیز کارگران محبوس اکسیژن دهی با استفاده از تجهیزات تهویه مصنوعی در حال انجام است.

بنا بر کسب اطلاع خبرنگار ایرنا، به دلیل وجود تخته سنگ ها در مسیر آوار برداری تونل عملیات با کندی انجام می شود ولی پیش بینی می شود عملیات تا ظهر امروز دوشنبه پایان یابد.

حوالی ساعت ۱۲ روز شنبه هفته جاری بود که بر اثر ریزش تونل شماره ۴۲ معدن زغال سنگ طزره ۲ کارگر داخل تونل محبوس شدند.

گفته می شود کارگران در عمق ۳۵ متری زمین گرفتار شده اند.

برچسب‌ها کارگر زغال سنگ دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر زغال سنگ دامغان کارگر زغال سنگ دامغان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: در بحث حفاری تونل‌های مترو اکنون دو دستگاه حفار در خط سه و چهار در حال انجام حفاری تونل و سگمنت گذاری هستند.

کیانوش کیامرز افزود: درخط سه دستگاه حفار در جبهه غربی در حال حفاری باقی‌مانده تونل این خط به سمت الهیه است و اکنون به میدان امام علی (ع) رسیده و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است تا ظرف یک ماه آینده دستگاه حفار از زیر این میدان عبور کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه حفاری تونل خط چهار به طول ۱۴.۵ کیلومتر نیز توسط دستگاه حفار در حال انجام است اظهار کرد: تاکنون حفاری ۴ کیلومتر از این مسیر انجام‌شده است و دستگاه حفار پس از عبور از میدان امام حسین (ع) که با دقت بسیار زیاد انجام شد در حال حاضر به چهارراه گاز رسیده و در حال انجام حفاری به سمت میدان شهدا است.

کیامرز ادامه داد: دستگاه‌های حفار فعال در تونل خط سه و چهار قابلیت این را دارند تا با سرعت بیشتری حرکت کنند، اما این موضوع به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به تمرکز مدیریت شهری بر بهره‌برداری فاز اول خط سه اکنون بودجه کمتری به حفاری تونل‌ها اختصاص داده می‌شود، اما با رسیدن پول از محل انتشار اوراق مشارکت در شهریورماه امسال سرعت حفاری تونل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پایانه قدیم شرق تهران نعطیل می‌شود/ جزییات
  • پایانه جدید شرق خردادماه افتتاح می‌شود
  • شهروند فداکار جان ۲ نفر را از دل آتش نجات داد
  • اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • سه عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد