Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:51:00 GMT

لغو منع تردد شبانه در شب های قدر

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۶۲۱۲

لغو منع تردد شبانه در شب های قدر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ رحمتی پور، رئیس پلیس راهور شهرستان کرج گفت:  به‌منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر، طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد صرفاً در شب‌های قدر لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرج افزود: لغو ممنوعیت تردد شبانه در این راستا انجام شد تا همشهریان و عزاداران به راحتی بتوانند از فیض شب های قدر و مراسم های احیا بهره ببرند و با آسایش به منازل برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در این استان ، شهروندان حتی الامکان از تردد های غیر ضرور خودداری کنند .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد خودروها منع تردد شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج

سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان کردستان گفت: وانت‌بارهای میوه‌فروش که به لحاظ ایجاد ترافیک در معابر اصلی سنندج به عنوان یکی از مظاهر بی‌نظمی در مدیریت شهری جلوه‌گر شده است، جمع‌آوری می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهادر اسدی پیش‌ازظهر امروز در نخستین جلسه پیشگیری از تصادفات که در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ساماندهی وانت‌بارهای دوره‌گرد می‌تواند بخشی از نازیبایی‌های شهر سنندج را ترمیم بخشد. 

وی با اشاره به اینکه ساماندهی وانت‌بارها نیازمند یک کار تیمی و نیاز به همراهی همه ادارات ذیربط دارد، افزود: موضوع دست‌فروشی و وانت‌های میوه‌فروشی واقعیت جامعه ما هستند و توجه به معیشت این افراد در اجرای طرح ساماندهی ضروری است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود فرهنگ‌سازی و تولید محتوای آموزشی مناسب برای رانندگان را اقدامی پراهمیت و اثرگذار در جهت کاهش تصادفات رانندگی ارزیابی کرد و از رئیس پلیس راهور، اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز استان خواست همکاری مشترکی را در جهت آموزش و فرهنگ‌سازی به منظور کاهش تصادفات در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اذعان به اینکه عوامل انسانی مهم‌ترین دلیل تصادفات هستند، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها ابتدا باید وظایف خود را به درستی انجام دهند و در گام بعد تعامل با سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه ترافیک را در دستور کار قرار دهند.

اسدی با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات استان در حوزه ترافیک و حمل‌ونقل درون‌شهری مربوط به شهر سنندج است، عنوان کرد: کنترل پلیس راهور در شهر سنندج باید افزایش یابد و شهرداری نیز نسبت به رفع نواقص این حوزه بویژه در نصب دوربین‌های نظارتی و احداث پارکینگ اقدام کند.

به گزارش تسنیم؛ در پایان این جلسه مقرر گردید؛ شهرداری سنندج با همکاری دادستانی، پلیس راهور، نیروی انتظامی، فرمانداری و شورای هماهنگی ترافیک استانداری، وانت‌بارهای میوه‌فروش را که به لحاظ ایجاد ترافیک در معابر اصلی به عنوان یکی از مظاهر بی‌نظمی در مدیریت شهری جلوه‌گر شده است، جمع‌آوری و نسبت به ساماندهی و اسکان آنها در مکان‌های مناسب اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو