Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از پلمپ ۲۵ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا طرح برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت و صنف شهرستان از ۳۰۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صیادی از پلمب ۲۵ واحد صنفی در این ماموریت خبر داد و تصریح کرد: همچنین به ۱۰۰ واحد صنفی نیز تذکر پلمب داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ضمن تاکید بر تداوم تعطیلی واحدهای صنفی و مشاغل پرخطر تا پایان اعمال محدودیت های کرونایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: با تهدیدکنندگان سلامت و ناقضان محدودیت های کرونایی برابر با قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه بهداشت پلمب همه باهم علیه کرونا پروتکل های بهداشتی سازمان صمت واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند