Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای اعلام کرد: تبعیت و حمایت قاطع از بیانات حکیمانه اخیر مقام معظم رهبری و گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در آستانه برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی، اعلام می‌دارد. خبرگزاری میزان - مجمع عمومی جامعه مدرسین در حمایت از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و محکومیت ایجاد دوگانگی میدان و دیپلماسی بیانیه‌ای صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسم الله الرحمن الرحیم
امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
... فَلَا تَکُونُوا أَنْصَابَ الْفِتَنِ وَ أَعْلَامَ الْبِدَعِ، وَ الْزَمُوا مَا عُقِدَ عَلَیْهِ حَبْلُ الْجَمَاعَةِ وَ بُنِیَتْ عَلَیْهِ أَرْکَانُ الطَّاعَةِ
از نشانه‌های فتنه‌ها و بدعت‌ها مباشید؛ خود را ملزم بدارید به آنچه رشته جماعت به آن بسته شده و اساس اطاعت بر آن نهاده شده. (نهج البلاغه - خطبه ۱۵۱)

ماه مبارک رمضان، ماه تقواپیشگی، تقویت ایمان و تقرّب الی الله است و ایام شهادت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام زمانی است برای ساختن و درست کردن اندیشه‌ها، فهم صحیح از موقعیت‌ها، پایبندی به تعهدات و ارزش‌های اسلامی، زدودن افکار غلط و دوری از نفاق و بداندیشی‌ها، تا راه رستگاری و رسیدن به مقامات معنوی و مقاصد دینی و فتح قله‌های موفقیت، میّسر و ممکن گردد

انقلاب بزرگ اسلامی با تأسی به آموزه‌های اسلامی و الگو گرفتن از حکومت علوی، بیش از چهل سال است که در مسیر تحقق این آرمان بزرگ و مقدس با وحدت، بصیرت و فداکاری ملت مؤمن ایران، در مقابل مستکبرین ایستادگی نموده و در میدان‌های سخت با افتخار و اقتدار به پیروزی رسیده تا وعده الهی محقق و امتدادی شکوهمند از حکومت صالحان باشد.

اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه، ثمره هدایت‌های هوشمندانه امامین انقلاب و پایداری مردم مؤمن و پایمردی مردان بزرگی است که با شرافت و شهامت تا فوز عظیم شهادت پیش رفتند تا جائیکه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها دست برتر را داشته و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌ها با عزت و قدرت ایستادگی نموده است. واضح است که پشتوانه مذاکرات امروز، مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار دل‌ها و امیر شجاع میدان‌های نبرد، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او در سپاه قدس است که جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین المللی و مذاکرات برجام! ممتاز نموده است که البته فهم و اعتراف به این موضوع، نیاز به فتوّت و مروّت دارد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با عرض تسلیت شهادت مولای متقیان، تبعیت و حمایت قاطع از بیانات حکیمانه اخیر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی و گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و در آستانه برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی، اعلام می‌دارد:

۱- دو قطبی‌سازی جامعه تحت عناوین میدان و دیپلماسی، موافق و مخالف مذاکرات و دیگر عناوین، مقدمه‌ای برای فتنه‌افکنی و خیانت به جمهوری اسلامی و آرمان‌های بزرگ آن محسوب می‌شود و از مسئولین دستگاه‌های مختلف اکیداً می‌خواهد از اظهارات مشابه اجتناب ورزند و از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهد نسبت به اینگونه موارد با جدّیت بیشتری برخورد نمایند.

۲- بهره‌برداری سیاسی از مذاکرات برجام در انتخابات آینده ریاست جمهوری، امری خلاف اخلاق و غیر منطبق با اصول و سیاست‌های کلی نظام می‌باشد.

۳- سیاست‌های کلی جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف، مربوط به نهاد‌های عالی نظام می‌باشد، از این‌رو اشخاص و دستگاه‌های اجرایی موظف به حفظ امانت و صیانت از امنیت کشور می‌باشند.

۴- اندیشه‌ دوگانه و اظهارات شخصی مخالف با اصول جمهوری اسلامی در زمان مسئولیت در نهاد‌ها و سازمان‌ها، خطایی بزرگ و توجیهی غیر موجّه می‌باشد و عملکرد مسئولین مربوطه در تمام رده‌ها باید بر اساس تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب و قوانین و سیاست‌های کلی نظام، صورت پذیرد؛ و السلام علی من اتبع الهدی

بیشتر بخوانید: نیروی قدس بزرگترین عامل مؤثر جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست   انتهای پیام/ برچسب ها: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رهبر انقلاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رهبر انقلاب مجمع عمومی جامعه مدرسین جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900013

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است