Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفت: فدراسیون 40 برنامه شاخص را برای سال جاری مدنظر دارد که تلاش می کنیم این برنامه ها را در سطح استان البرز به شکل مطلوبی اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سعید کولیوند اظهار کرد: همچون سال گذشته وبا توجه به شرایط خاص کرونایی کشور بخش اعظمی از برنامه ها تا عادی شدن شرایط بر بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار پویش های متنوع، لیگ های مینی فوتبال، یوگا، تندرستی و دوشنبه های پیاده روی نیز در حال برنامه ریزی است وبه زودی آغازخواهد شد ضمن آنکه در خصوص برگزاری دوره های مربیگری ودانش افزایی نیز اقدامات لازم در حال انجام است .

کولیوند با بیان اینکه پویش های مختلف با هدف رونق فعالیت های ورزشی در فضای خانه امسال اجرا خواهد شد گفت: تلاش می کنیم همچون سال گذشته با همراهی کمیته های مختلف وهیئت های شهرستانی و هم افزایی مربیان خود برنامه های ابلاغی فدراسیون را با کیفیت بالا و جذب حداکثری به انجام برسانیم.

متولی ورزش های همگانی استان البرز رشته تازه وارد مینی فوتبال را مورد اشاره قرار داد و گفت: این ورزش با شکل گیری کمیته تخصصی آن در استان فعالیت خود را آغاز کرده و به زودی با فراهم شدن مقدمات لازم مسابقات خود را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد کرد.

وی در پایان گفت: در خصوص سایر برنامه ها و لیگ های جدید فدراسیون ورزش های همگانی نیز در زمان مقتضی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیاده روی البرز ورزش های همگانی مینی فوتبال لیگ تندرستی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی