Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@10:42:55 GMT

لينکدوني و رپورتاژ آگهي

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۶۶۰۱

 خبرگزاری آریا- حتما تاکنون نام سایت لینکدونی را شنیده باشید و اخبار روز در حوزه‌های مختلف را از این سایت پر مخاطب دنبال کرده باشید. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی بیشتر این سایت بپردازیم و بخش‌های مختلف آن را معرفی کنیم تا بتوانید برای دستیابی به اطلاعات و اخبار و مطالب دلخواه و مورد نظرتان به لینکدونی رجوع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی از فعالیت‌های مهم این سایت درج لینک رپورتاژ آگهی‌هایی است که در سایر سایت‌های پر مخاطب درج شده‌اند. همچنین در این سایت لینک اخبار و اطلاعات در حوزه‌های مختلف مانند ورزش، علمی، سلامت و همچنین لینک دانلود بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها درج شده که با کلیک بر روی هر لینک به سایت اصلی ارجاع داده می‌شوید. در واقع ارتباط لینکدونی و رپورتاژ آگهی در همین است. لینکدونی سایتی برای تولید اخبار و اطلاعات نیست بلکه همان طور که از نامش پیداست تنها لینک مطالبی که در سایت‌های دیگر درج شده در این سایت قرار می‌گیرد. اما این قابلیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

درج لینک در لینکدونی چه خاصیتی دارد؟

همان طور که می‌دانید در حال حاضر بیشتر کسب و کارها به سمت آنلاین شدن گرایش پیدا کرده‌اند و شما در حال حاضر کمتر مجموعه و شرکتی را می‌بینید که سایتی برای ارائه آنلاین خدمات و فروش کالا نداشته باشد. این موضوع در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که در آینده نزدیک حتی کوچک‌ترین فروشگاه‌ها و کسب و کارها نیز مجاب می‌شوند سایتی در اینترنت داشته و یا در یکی از پلتفرم‌ها در فضای مجازی کسب و کار آنلاین راه بیاندازند. اما رونق یک کسب و کار آنلاین در هر زمینه‌ای که باشد تنها منحصر به طراحی و راه‌اندازی سایت نمی‌شود بلکه لازم است شما آن را به مخاطبان معرفی کرده و در جلب و جذب مشتریان تلاش نمایید، زیرا دنیا دنیای رقابت است و برای آن که از این قافله عقب نمانید لازم است کارهایی را انجام دهید که بتواند خدمات و یا کالاهایی که برای ارائه و فروش دارید را به مشتریان هدف بشناساند و از طریق بتوانید مشتریان ثابت و پایدار پیدا کنید.

یکی از این راهکارها درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های پرمخاطب و دریافت لینک از آن‌هاست. در این میان لینکدونی لینک تمامی اخبار و اطلاعات و رپورتاژ آگهی را در سایت خود قرار می‌دهد و چنانچه شما دنبال مطلبی مرتبط با موضوع سلامت، ورزش یا تفریح و سرگرمی و .. هستید و یا به دنبال لینک دانلود برنامه‌ای خاص هستید به جای جستجوی آن در اینترنت، می‌توانید با مراجعه به لینکدونی به راحتی با کلیک بر روی لینک قرار داده شده به سایت اصلی دسترسی پیدا کنید. ارتباط لینکدونی و رپورتاژ آگهی در حقیقت همین است.

رپورتاژ آگهی چیست؟

برای آن که بتوانید حرفه، شغل، کالایی که برای فروش دارید و یا هر کسب و کار دیگر را معرفی کنید لازم است آن را برای مخاطبی که با آن آشنایی ندارد و یا برند شما را نمی‌شناسد تعریف کنید. بنابراین لازم است که متن جذابی بنویسید به طوری که خواننده مجاب شود محصول شما را ببیند و انتخاب کند که یکبار از خدمات و کالای شما استفاده نماید. ضمن آن که لازم است رپورتاژ آگهی در یک سایت پر مخاطب درج شود تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. زیرا گرفتن بک لینک‌های معتبر کمک می‌کند علاوه بر معرفی کسب و کار خود، بتوانید جهت برندسازی و بهینه کردن سایت و ارتقای سئوی آن از این قابلیت استفاده نمایید.

حال که از اهمیت رپورتاژ آگهی مطلع شدید می‌توانید از سایت‌ پر مخاطب لینکدونی برای درج لینک رپورتاژ خود استفاده نمایید تا خوانندگان بیشتری آن را ببینند. به عنوان مثال فرض کنید گروهی از پزشکان سایتی را در حوزه خدمات دندانپزشکی و بهداشت و سلامت دهان و دندان راه‌اندازی کرده‌اند. برای معرفی و شناساندن خدمات ارائه شده به مشتریان هدف، لازم است رپورتاژ آگهی جذابی را تهیه کرده و در سایت‌های پرمخاطب منتشر کنند. این روش کمک می‌کند تا سایت با دریافت بک لینک در بین موتورهای جستجو در رتبه‌ بالایی قرار گیرد و مخاطبان بیشتری آن را ببینند.

دانلود اپ و برنامه‌های جذاب از سایت لینکدونی

یکی از قابلیت‌های خوبی که در این وب سایت طراحی شده امکان قرار دادن لینک برنامه‌ها و بازی‌های روز آن هم با آپدیت‌های جدید است. افرادی که مدیریت سایت‌های دانلود بازی و موزیک و برنامه‌های کاربردی را بر عهده دارند، می‌توانند با قرار دادن لینک دانلود هر برنامه در لینکدونی مخاطبان بیشتری را به سایت خود جذب کنند.

نحوه درج لینک در سایت لینکدونی

چنانچه رپورتاژ آگهی شما در موضوعات مختلف مانند، ورزش، سلامت، سرگرمی و دانلود برنامه و بازی در سایت‌های پر مخاطب درج شده است، می‌توانید لینک آن را به راحتی در سایت لینکدونی نیز درج نمایید. هنگامی که مطلب شما از طرف کارشناسان مورد تایید قرار گیرد لینک رپورتاژ آگهی و خبر شما روی لینکدونی نمایش داده خواهد شد. برای این منظور کافیست فرم ارسال لینک را تکمیل کنید.

لینکدونی

در این مطلب سعی داشتیم شما را با نحوه فعالیت و ارائه خدمات سایت لینکدونی آشنا کنیم. شما می‌توانید اکنون این وب سایت را به آدرس الکترونیکیwww.link-doni.ir روی اینترنت ببینید. در یک توضیح کامل‌تر می‌توان گفت لینکدونی وب سایتی خبری است که لینک مطالب روز را در شش موضوع اخبار، سلامت، تفریح و سرگرمی، موضوعات علمی و همچنین ورزشی درج می‌کند. همچنین کاربرانی که به دنبال راهی برای پیدا کردن و دانلود اپ‌ها و بازی‌های جدید هستند، می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و پس از کلیک بر روی لینک مورد نظر به سایت اصلی ارتباط یابند و از این طریق برنامه مورد نیاز خود را دانلود و استفاده نمایند. اما همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم لینکدونی به درج رپورتاژ آگهی شناخته شده است زیرا تمامی صاحبان کسب و کارها هنگامی که رپورتاژ خبری خود را در سایت‎های پر مخاطب درج کرده و بک لینک دریافت می کنند این پیام به موتورهای جستجو ارسال می‌شود که یک سایت پر مخاطب به این وب سایت لینک داده است. بنابراین رتبه شما نزد گوگل و موتورهای جست و جو افزایش یافته  و شما به جایگاهی بالا ارتقا پیدا خواهید کرد. نکته دیگر در مورد لینکدونی و رپورتاژ آگهی این است که لینک رپورتاژ شما به صورت دائم در لینکدونی باقی می‌ماند و متعاقب آن بک لینک‌های دائمی جایگاه شما را در گوگل حفظ خواهند کرد.

بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های پر مخاطب، حتما لینک آن را در سایت لینکدونی نیز قرار دهید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالی فروشی» حواله خودرو

یک مقام مسوول در بنیاد شهید و امورایثارگران اخبار معامله حواله خودرو وارداتی ایثارگران را تکذیب و تاکید کرد که نه حواله‌ای صادر شده و نه خودرویی از این مسیر وارد کشور شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در اسفندماه سال گذشته آگهی مربوط به خرید و فروش حواله جانبازان و ایثارگران با قیمت‌های میلیاردی در بسیاری از پلتفرم‌های معاملات خودرو، حاشیه ساز شد.

خودرو‌هایی که واردات آن‌ها برای جانبازان و ایثارگران مجاز اعلام شده بود شامل بنز، بی ام و، تویوتا، نیسان و ... می‌شد.

محصولات خارجی که ورود آن برای وارد کنندگان عادی غیرمجاز اعلام شده بود.

طبق آیین نامه ابلاغ شده، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد مجاز به واردات تا سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و جانبازان ۷۰ درصد تا سقف قیمت ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) نیز تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو مجاز به واردات هستند.

در لیست جانبازان ۷۰ درصد خودرو‌های بنز و بی ام و و دیگر محصولات لوکس دیده می‌شود.

حواله واردات خودرو به جانبازان در اصل استفاده از امتیازی است که فروش آن برای صاحب حواله با سود زیادی همراه است.

بدین ترتیب در اواخر اسفندماه حواله جانبازان با قیمت‌های میلیاردی آگهی می‌شد این در شرایطی است که حالا به نظر می‌رسد در پلتفرم‌های آگهی خودرو "خالی فروشی" شده است

چرا که به گفته یک مقام مسول در بنیاد شهید اصلا حواله‌ای صادر نشده که بخواهد مورد معامله قرار گیرد.

بر این اساس تمام آگهی‌های معامله حواله نیز در سال جاری از پلتفرم‌های آگهی دهنده حذف شده است.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم