Web Analytics Made Easy - Statcounter

نازنین ملایی قایقران ملی پوش گیلانی در مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا شرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران به منظور شرکت در مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا با چهار قایقران امشب راهی ژاپن می‌شود که نازنین ملایی از گیلان نیز جزو ملی پوشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی ورزلدوست افزود: مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا در رشته روئینگ از روز ۱۵ اردبیهشت ماه به مدت سه روز و با حضور زبده ترین ورزشکاران قاره کهن در ژاپن برگزار می‌شود که نازنین ملایی از گیلان نیز در روئینگ تک نفره سنگین وزن، در این رقابت ها حضور می یابد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات جنبه انتخابی المپیک رشته روئینگ در قاره آسیا و اقیانوسیه را دارد که امیدواریم نازنین ملایی ملی پوش شایسته استان گیلان در این دوره از رقابت ها بدرخشد و در نهایت مقام ارزنده ای را کسب کند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: تاکنون آرمین هادی پور در رشته تکواندو، نازنین ملایی در رشته کاراته و محمد رهبری در رشته شمشیربازی از استان گیلان جواز حضور در رقابت های المپیک توکیو را کسب کردند.

نازنین ملایی قایقران گیلانی در رشته روئینگ فعالیت دارد، این قایقران برجسته استان گیلان تاکنون مدال ها و عناوین قهرمانی زیادی را در مسابقات کشوری و آسیایی کسب کرده که می توان به کسب مدال طلا در مسابقات کاپ آسیا و همچنین دو مدال نقره و برنز بازی های آسیایی اشاره کرد.  

روئینگ نوعی قایقرانی و یک رشتهٔ ورزشی است که در آن ورزش‌کاران بر روی یک قایق با استفاده از پارو در رودخانه، دریاچه یا دریا به رقابت  می‌پردازند. قایقرانان رو به عقب در قایق نشسته و با استفاده از دو پارو که با گیره به قایق چسبیده‌است، قایق خود را به سمت جلو هدایت می‌کنند. قایق‌های روئینگ دراز و باریک و دو سوی آن‌ها نیمه مدور است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نازنین ملایی مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا نازنین ملایی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان: ما دانشجویان استان گیلان، بار دیگر بر حمایت خود از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنیم و از جامعه جهانی و تمام انسان‌های آزاده می‌خواهیم که برای تحقق عدالت و صلح در فلسطین تلاش کنند.

علی چتر عنبرین دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو ضمن محکوم کردن سرکوب دانشجویان و اساتید توسط مدعیان آزادی بیان گفت: سرکوب و برخورد خشن نیرو‌های امنیتی آمریکا با دانشجویان و اساتید معترض به نسل‌کُشی و جنایات وحشیانه جنگی رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های مختلف امریکا، مورد نگرانی و تنفر افکار عمومی جهان قرار گرفته است.

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان ادامه داد:رژیم منحوس در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، به ویژه پس از کشف گور‌های دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی تنفر از رژیم صهیونسیتی و حامیان آن غیرقابل کتمان است


چتر عنبرین تاکید کرد:ادامه جنبش‌های دانشجویی در حمایت از فلسطین و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، ماهیت خشونت طلب مقام‌های آمریکایی و حامیان ضدانقلاب را برملا کرد.

وی افزود:ما دانشجویان استان گیلان، بار دیگر بر حمایت خود از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنیم و از جامعه جهانی و تمام انسان‌های آزاده می‌خواهیم که برای تحقق عدالت و صلح در فلسطین تلاش کنند و در همین راستا از فردا در دانشگاه‌های سراسر استان تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند