Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا با اعلام شهر بوئین زهرا به عنوان آلوده‌ترین شهر کرونایی در سطح شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ تن از پدران و مادران این شهرستان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که برابر بررسی‌های جامع همگی از سوی فرزندان خود به کرونامبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاعلی افزود: این نگاه مستلزم تغییر سبک زندگی است و جوانان در راستای جلوگیری از انتقال بیماری به سایرین باید دستورالعمل های بهداشتی را هر چه بیشتر رعایت کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان افزود: هنوز ۴۳ درصد از مبتلایان را خانم‌های خانه دار تشکیل می‌دهند این موضوع یعنی مهمانی‌های خانوادگی تداوم داشته و آمد و شد‌ها کاهش نیافته است.

او اضافه کرد: میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی ۶۳ درصد است که با این روند همچنان وضعیت قرمزکرونایی میهمان شهرستان خواهد بود.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا در ادامه گفت: برای عبور از این وضعیت میزان رعایت دستورالعمل ها باید به بالای ۹۰ درصد برسد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سبک زندگی آلوده ترین شهر بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • بانک مرکزی: تورم ۲۷ درصد کاهش یافت!
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد