Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:39:22 GMT

بزن بزن و جشنواره کارت قرمزها در موناکو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۶۷۴۳

بزن بزن و جشنواره کارت قرمزها در موناکو (عکس)

پس از گل برتری دقیقه 89 لیون در زمین موناکو، اوضاع بین دو تیم لیگ یک فرانسه متشنج شد و در نهایت داور پنج بازیکن را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.

به گزارش "ورزش سه"، موناکو و لیون در دیدار شب گذشته خود شاهد اخراج پنج بازیکن بودند که در این میان سهم موناکو سه بازیکن و لیون دو بازیکن بود. به رغم 10 نفره شدن لیون در دقیقه 70، بازی تا دقیقه 89 با تساوی 2-2 در جریان بود و همه چیز از جایی شروع شد که در آخرین دقایق بازی لیون به گل سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از یک درگیری و زد و خورد عظیم و تمام نشدنی بین بازیکنان و کادر دو تیم در وسط زمین، ماتیا دی شیلیو و مارسلو از لیون و پیترو پلگری و ویلم گوبلز از موناکو در دقیقه 96 بازی کارت قرمز دریافت کردند. مکسس کاکره هم بیست دقیقه مانده به سوت پایان بازی از زمین اخراج شده بود.

 

 

تصاویر پس از بازی صحنه هایی باورنکردنی از دعوای شدید را بین اعضای دو تیم قدرتمند فرانسوی پس از یک بازی دیدنی را پیش چشم هواداران به نمایش گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه بازی امیدهای لیون برای رسیدن به رده ای چمپیونزلیگی را احیا کرد، در حالی که تقریبا به امیدهای موناکو برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه پایان بخشید. این رایان چرکی، بازیکن تعویضی لیون بود، که تنها یک دقیقه پس از ورود به زمین با گل دقیقه 89 خود سرنوشت دو تیم بزرگ فرانسوی را دراین مسابقه و در جدول لیگ رقم زد و لیون را به پیروزی 3-2 رساند.

چرکی 17 ساله در آخرین لحظات بازی توانست دروازه موناکو را باز کند تا گل دیرهنگام او در کنار گل های ممفیس دیپای و مارسلو، لیون را در چهار بازی مانده به پایان فصل با 70 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دهد.

موناکو که نخستین گل بازی را د ردقیقه 25 روی ضربه کوین ولند به دست آودره بود، در دقیقه 86 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد تا با گلزنی ویسم بن یدر به گل تساوی برسد و امیدوار به تک امتیاز بازی باشد، اما گلزنی لیون در آخرین لحظات بازی این امید را نقش بر آب کرد.

موناکو اکنون با 71 امتیاز، تنها یک امتیاز بیشتر از لیون، در رده سوم جدول رده بنده لیگ یک فرانسه قرار دارد. موناکو با پنج امتیاز اختلاف با لیل صدرنشین و چهار امتیاز اختلاف با PSG در رده دوم، در تعقیب دو صدرنشین لیگ یک هستند و سه امتیاز بازی دیشب می توانست جان تازه ای به امیدهای آنها برای قهرمانی بدهد.

 

 

اخبار فوتبال فرانسه را در توییتر خود نوشت: "درگیری شدید پس از سوت پایان بین هر دو گروه بازیکنان!

به نظر می رسد پیترو پلگری، تیاگو مندس و ویسم بن یدر در دل درگیری قرار دارند. سینالی دیومنده، یکی از جوان‌ترین ها در زمین، از قضا یکی از بالغینی بود که سعی در آرام کردن اوضاع و حل مشکلات داشت. "

لیون موناکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیون موناکو دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان

پرسپولیس در روزی که این شانس را داشت از تساوی استقلال برابر تراکتور استفاده کند و به صدر جدول برسد، با تساوی بدون گل برابر سپاهان متوقف شد تا با اختلاف یک امتیازی نسبت به آبی‌ها در رتبه دوم باقی بماند.

این دیدار در نیمه اول بدون جنجال و حاشیه دنبال شد، اما در نیمه دوم با چند صحنه بحث برانگیز همراه بود. در دقیقه ۵۷ مسابقه، امید عالیشاه در شرایطی که توپ از سیاوش یزدانی عبور کرده و به پیام نیازمند رسیده بود، به سمت مدافع طلایی‌پوشان رفت و برخوردی با او داشت که داور در این صحنه تنها به اعلام خطا بسنده کرد.

همچنین در دقیقه ۶۹ مسابقه و زمانی که سرخپوشان صاحب یک ضربه کرنر شده بودند، عیسی آل‌کثیر در محوطه جریمه سرنگون شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما داور دستور به ادامه بازی داد

جنجالی‌ترین صحنه بازی هم در دقیقه ۸۲ رخ داد؛ جایی که امید عالیشاه در حال بحث با دو بازیکن سپاهان بود و برایان دابو به سمتش آمد و او را هُل داد تا درگیری اوج بگیرد و در نهایت امید عالیشاه پس از برخورد فیزیکی با بازیکن سپاهان از زمین بازی اخراج شود.

نظرات کارشناسان داوری درباره این صحنه‌ها را در ادامه می‌خوانید:

 برخورد امید عالیشاه و سیاوش یزدانی (دقیقه ۵۷- مشکوک به جریمه شخصی)

مهدی عالیقدر: مدافع ایستاده و این مهاجم است که با توجه به فاصله‌ای که با توپ دارد، اقدام به تنه زدن به وی میکند و داور به درستی اعلام خطا کرد.
 ابراهیم میرزابیگی: امید عالیشاه یک رفتار غیرورزشی انجام داد و باید اخطار می‌گرفت.
 تورج حق‌وردی: داور باید به بازیکن قرمز به خاطر ضربه‌ای که به بازیکن زرد زد، اخطار می‌داد.
 بابک وسیله‌بر: بازیکن قرمز با بی ملاحظگی بر روی حریف خطا می‌کند که جریمه آن اعلام ضربه آزاد مستقیم و کارت زرد می‌باشد.

 برخورد مدافع سپاهان و عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۶۹- مشکوک به پنالتی)

مهدی عالیقدر: مهاجم بلافاصله وقتی مدافع را پشت سر حس خود حس می‌کند، اقدام به سرنگونی خود می‌کند، لذا ادامه بازی تصمیم صحیح می‌باشد.
ابراهیم میرزابیگی: واضح نیست که بازیکن سپاهان از پشت مرتکب خطایی می‌شود یا خیر، اما به نظر من مشکل خاصی نبود و ادامه بازی از طرف بازی درست بود.
 تورج حق‌وردی: هیچ خطایی اتفاق نیفتاد.
 بابک وسیله‌بر: از این زاویه فیلمبرداری خطایی مشاهده نمی‌شود در ضمن هر دست گذاشتنی در فوتبال خطا نیست، بنابراین ادامه بازی صحیح است.

 درگیری امید عالیشاه و برایان دابو (دقیقه ۸۲- اخراج)

مهدی عالیقدر: این صحنه بدرستی توسط تیم داوری تصمیم گیری شد و اخراج بازیکن تیم قرمز با توجه به ضربه‌ای که به مدافع وارد کرد، کاملا مبتنی بر قانون صورت گرفت.
 ابراهیم میرزابیگی: حرکت آقای عالیشاه برخورد شدید محسوب نمی‌شد و نیازی به اخراج مستقیم نداشت و داور باید به او اخطار می‌داد. ضمن اینکه در این صحنه دابو هم باید اخطار می‌گرفت.
 تورج حق‌وردی: ضربه‌ای که بازیکن پرسپولیس زد، برخورد شدید تلقی می‌شد و اخراج او صحیح بود.
 بابک وسیله‌بر: در این درگیری هر دو بازیکن به علت رفتار‌های غیر ورزشی مستحق دریافت کارت زرد بودند، اما دلیل اخراج بازیکن بعد از مشورت با داور چهارم و کمک داور اول بر ما پوشیده است.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)