Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: شهرستان گرمه با توجه به جمعیت آن، ۲ برابر تعهد سالانه خود جمع آوری نذورات داشته است.

وی گفت: شهرستان گرمه به عنوان شهرستان برتر استان در سال گذشته، در بحث جمع آوری نذورات مردمی و تعهد شهرستان شناخته شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی تصریح کرد: شهرستان مانه و سملقان نیز با جذب بیش از تعهد سالانه خود به عنوان شهرستان بعدی استان در بحث جمع آوری نذورات مردمی شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان گرمه در جنوب غربی استان خراسان شمالی واقع است و برابر آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارای ۲۳ هزار و ۶۹۶ نفر و شهرستان مانه و سِمِلقان دارای ۱۰۱ هزار و ۷۲۷ نفر جمعیت است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی بازسازی عتبات عتبات عالیات نذورات مردمی جمع آوری نذورات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند